• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Barbės devyndarbės dieta  2 

2008-09-22 00:00:00

Barbės devyndarbės dieta
Nereikia skaičiuoti kalorijų! Teisingas dienos meniu (beje, per daug savęs neribojant) - minus du kilogramai per savaitę. Netikit?

Ryte norisi ne valgyti, bet miegoti. Puodelis kavos ir sulčių stiklinė - daugiausia, ką sau leidžiame. Vakare neką geriau: būtent šeštą valandą, kai dietologai pataria vakarieniauti, užimta dama vis dar pluša it bitutė. Vakarienė atidedama neribotam laikui... Tačiau neišsprendžiamų problemų nėra. Mūsų atsakymas įtemptai dirbančioms moterims - šis meniu.

Pusryčiai. Bet kokie vienos rūšies vaisiai, bet ne daugiau kaip 500 g!

Pietūs. Viskas, ko širdis geidžia. Žinoma, neprarandant saiko.

Vakarienė. Daržovės, pagamintos kokiu tik norit būdu. Kiekis - kiek tilps.

Norite sužinoti, kodėl tai veiksminga? Skaitykit!

Išaušus rytui

Dietologai vienu balsu tvirtina: valgykite vaisius! Juose yra ir vitaminų, ir antioksidantų, ir ląstelienos. Bet kaip realizuoti visa tai praktiškai, kai primygtinai rekomenduojama: "Valgykite 3-5 porcijas vaisių per dieną, geriausia - ne pagrindinių valgymų metu". Tai yra, arba prieš pusvalandį iki valgio (būtent tiek jie virškinami), arba praėjus 3-4 valandoms. Manoma, kad patekę į skrandį su kitu maistu, vaisiai pradeda rūgti, vitaminai, belaukdami, kol bus įsisavinti, suyra, ir užuot turėję naudos patiriame tik nemalonių pojūčių.

Pusryčiai iš vaisių - idealus problemos sprendimas. Taisyklė nepažeista - gaminti nieko nereikia. Ir monotonija negresia - kasdien galite valgyti vis kitus vaisius.

Skanu ir naudinga

Obuoliai. Pasak anglų, "obuolys per dieną - ir jokių problemų". Vidutinio dydžio vaisius teturi 60-100 kcal., naudingos ląstelienos, pektinų ir antioksidantų, mažinančių blogojo cholesterolio kiekį kraujyje. Ir dar folio rūgšties bei boro, kuris atitinka kaulinio audinio tankį.

2 psl.
Puslapis 1 iš 3Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus
to mm
2010-05-19 02:04:53
arba mano akys visai nusilpo ir niekaip nepavyko rasti arba tikrai siame straipsnyje nebuvo taip rasoma!! ir siaip pirmas straipsnio sakinys 'nereikia skaiciuoti kaloriju' :P

ko as nesupratau tai kokia prasme greipfrutas gali buti 'puikus pagalbininkas norincioms sublogti' :O
mm
2008-09-22 19:51:29
Hm, nuo kada Žmogaus kalorijų norma - 1000kcal?
moteriai, vien tik patenkinti GYVYBINES funkc., reikia suvartoti 1300kcl, o vyrui - 1600kcl. Nesąmones rašo, o poto visokios kvailos mergaites ir tiki.