• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Dieta: 33 gudrybės  2 

Autorius: www.eli.lt
2009-01-10 00:00:00

Dieta: 33 gudrybės
"Gamma" nuotr.

Jei nutarėte atsikratyti nereikalingo kūno svorio, pasistenkite tai padaryti kuo mažiau žalojančiu būdu. Labai svarbu psichologinis nusiteikimas ir teisingos taktikos pasirinkimas. Šie patarimai padės jums sėkmingai sumažinti svorį, savo gyvenimo nepaverčiant sekinančia kova su savimi.

1. Nusprendusi sulieknėti, darykite tai su įsitikinimu, kad esate puiki moteris, o ne tik norite tokia tapti.

2. Valgykite iš mažų lėkščių - tuomet ir menkutė maisto poracija atrodys didesnė.

3. Venkite nesąmoningo kramtymo. Neleiskite knygai ar televizoriui visiškai jus užvaldyti - priešingu atveju suvalgysite daugiau, nei planavote.

4. Visuomet po ranka turėkite nekaloringo maisto: daržovių, neriebaus sūrio, sulčių.

5. Kad išvengtumėte nenumatytų pirkinių, į parduotuvę stenkitės eiti tada, kai esate pailsėjusi ir soti.

6. Valgykite lėtai, gerai sukramtykite, periodiškai padėkite šaukštą ar šakutę į šalį.

7. Į svečius ar priėmimą niekuomet neikite alkana. Išgerkite stiklinę lieso pieno, suvalgykite morką ar obuolį.

8. Nepamirškite, kad alkoholis turi daug kalorijų.

9. Lieknėjimo strategiją aptarkite su šeimos nariais, kad artimieji jums padėtų laikytis dietos.

10. Kai jums liūdna, esate pikta ar sutrikusi, pasistenkite užsiimti kuo nors kitu, bet ne kramtymu.

11. Jei nesusilaikėte ir suvalgėte ką nors, kas nebuvo įtraukta į dietą, nesijauskite kalta. Paprasčiausiai išanalizuokite, kas privertė jus nusidėti, ir pagalvokite, kaip to išvengti vėliau.

12. Išmokite atskirti "skrandžio" alkį (kai skrandis iš tikrųjų urzgia) nuo "kramtymo" alkio (kai paprasčiausiai norisi pakramtyti).

13. Nevalgykite tik dėl to, kad valgo aplinkiniai: jeigu jūs nesate alkana, išgerkite stiklinę mineralinio vandens ar sulčių.

14. Jei labai norisi ko nors suvalgyti, atsikąskite gabalėlį ir paragaukite. Po to pasakykite sau, kad likęs maistas yra tokio pat skonio, todėl nebūtina suvalgyti visos porcijos.

2 psl.
Puslapis 1 iš 2Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus
Dowa
2009-01-14 16:07:30
kai kurie patarimai tikrai pasirode naudingi. pabandysiu. :o)
Skaitytoja
2009-01-13 11:09:16
Super! Buvo verta palaukti straipsnio pataisymu ;)
Labai idomus kai kurie ir negirdeti patarimai :) aciu