• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Dieta gražiai veido odai

2008-04-10 00:00:00

Dieta gražiai veido odai

Į ką pirmiausiai atkreipiate dėmesį, kai su kuo nors susipažįstate, susitinkate senai matytą draugą ar per televizorių stebėdami mėgstamą žvaigždę? Žinoma, į veidą. Pirmam įspūdžiui didelį vaidmenį atlieka žmogaus veidas. Taigi, rūpindamosios dailiomis kūno linijomis, nepamirškite ir veido.

Laikantis specialių dietų veidui oda taps gražesnė, švelnesnė, stangresnė ir sveikesnė.

Išgerkite ne mažiau 2 l vandens per dieną

Jei vartojate per mažai vandens, jūsų organizmas "persijungia" į taupymo režimą ir stengiasi sulaikyti kaip galima daugiau drėgmės. Rezultate, skystis kaupiamas veide, rankose ir kojose, sukeldamas pabrinkimą. Jei geriate pakankamai skysčių, iš organizmo pašalinamos nereikalingos medžiagos. Naudingiausias negazuotas mineralinis vanduo arba žalioji arbata. Kava, dietinė kola ir sultys taip pat aprūpina organizmą skysčiais, tačiau šie gėrimai gana kaloringi.

Valgykite šviežių vaisių ir daržovių ne mažiau nei 3 kartus per dieną

Daržovės ir vaisiai taip pat turi didelį kiekį skysčių. Be to, juose gausu ląstelienos. Prieš valgį užkandę obuoliu ar morkų salotomis, pasijusite soti ir mažiau suvalgysite maisto. Namie ir darbe visada turėkite šviežių vaisių ar daržovių. Juose kur kas mažiau cukraus nei desertuose.

Atsisakykite alkoholio

Bet koks alkoholinis gėrimas, ar tai būtų vynas, alus ar brangus konjakas sausina odą, nes jį vartojant organizmas netenka nemažai skysčių. Be to, alkoholiniuose gėrimuose yra gana daug kalorijų.

Vartokite kalcio

Jei organizmas kasdien gaus ne mažiau nei 1,2 mg kalcio, jūs greičiau lieknėsite ir veido oda taps gražesnė. Kad gautumėte pakankamai kalcio užtenka išgerti 3 stiklines pieno ar suvalgyti 800 g varškės. Kalcio gausu žuvyje, migdoluose, arachisuose, džiovintuose vaisiuose. Be to, gaudamos pakankamai kalcio sušvelninsite PMS sindromo pojūčius.

2 psl.
Puslapis 1 iš 2Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus