• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Dieta orgazmui

Autorius: eli.lt
2013-03-05 10:30:00

Dieta orgazmui

Kaip bebūtų keista, bet tai, ką mes valgome, turi įtakos ir mūsų seksualiniam gyvenimui, kadangi maistas veikia ir mūsų organizmo hormoninę sistemą, energetnį lygį bei atsparumą stresui. Egzistuoja tam tikri produktai, kurie padės jums pasiekti ... orgazmą.

Medus

Medus skatina hormono estrogeno išsiskyrimą. Kai kurie mokslininkai teigia, kad jis sukelia ir testosterono lygį kraujyje, nuo kurio priklauso lytinis potraukis bei orgazmas, tiek moterims, tiek ir vyrams.

Augalinis aliejus

Augaliniai riebalai, kurie slypi vaisiuose, sėklose ir riešutuose, turi riebias augalines rūgštis, iš kurių mūsų organizmas gamina cholesteriną – visų lytinių hormonų pagrindą. Cholesterino trūkumas kenkia seksualiniam aktyvumui ir netgi slopina seksualinį potraukį ir interesą. Prieš perkant tokio pobūdžio aliejų, žiūrėkite, kad sudėtyje būtų vitaminas E, kuris palaiko hormoninį balansą.

Avižiniai dribsniai

Jų pagalba galima išlaikyti hormono testosterono lygį kraujyje. Tam, kad jūsų libido būtų aukštesnis, reikia suvalgyti lėkštę avižinių dribsnių ir išgerti tris stiklines avižų nuoviro (galima gerti ir šiltą, ir šaltą) kelis kartus per savaitę.

Austrės

Jos laikomos klasikiniu afrodiziaku. Iš tikrųjų visi jūriniai produktai prisotinti mineralinių medžiagų, kurie turi įtaks lytiniams hormonams. Be to, jūrines mineralines medžiagas mūsų organizmas geriausiai toleruoja ir priima, kadangi jose gausu įvairių druskų.

Dumbliai

Tarp jūros produktų jie daugiausiai turi jodo, kuris skatina geležies pasisavinimą – o tai yra svarbu moteriškam libido. Tiesa, kad pajusti teigiamą poveikį, reikia reguliariai vartoti maistą su dumbliais mėnesį laiko.

2 psl.
Puslapis 1 iš 2Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus