• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Dieta skubančiai moteriai  1 

2009-02-19 00:00:00

Dieta skubančiai moteriai
Eli.lt; Jupiterimages nuotr.

Ši dieta yra labai tinkama toms moterims, kurios nemėgsta sukiotis virtuvėje, tačiau siekia maitintis sveikiau. Šią dietą galima pavadinti Arthuro Agatsono dietos variantu, kurios pagrindinė esmė – kuo mažiau angliavandenių, daug vaisių, daržovių bei mėsos, žuvies ir pieno. Tai tarsi sveikesnės mitybos principai, kurie tik prisidės prie jūsų sveikatos pagerėjimo ir žvalesnės nuotaikos.

Pagrindiniai dietos principai:

1. Kiekvieną dieną suvalgykite bent 500 g vaisių ir daržovių.

Svarbu, kad turite suvalgyti nors 500 g, bet ne mažiau. Tik atsiminkite, kad pupelės, kukurūzai, žirneliai bei bulvės šiai dietai nėra priskiriamos. Pamirškite keptas bulves. Jei labai sunku ištverti nevalgius bulvių, tai galite per savaitę suvalgyti kelias virtas bulves, bet be jokių kaloringų priedų. Besilaikančioms dietos bananus, vynuoges patartina iškeisti į obuolius, kivius ar apelsinus.Greipfrutai ypatingai pasižymi riebaliukų tirpinimo savybėmis.

2. Valgykite 3 kartus per dieną – pusryčiai, pietūs, vakarienė

Patartina, kad pusryčiai būtų pakankamai lengvi. Galima išgerti stiklinę sulčių, suvalgyti apelsiną ar obuolį. Po pietų atsisakykite deserto. Pietums rekomenduojama rinktis sriubą ir salotas arba karštą patiekalą ir salotas. Jei negalite apsieiti be deserto, tai tegul tai būna uogos arba vaisiai. Jeigu jūs nespėjote papietauti – tada sočiai pavakarieniaukite. Svarbiausia atsiminti taisyklę, kad eiti miegoti reiktų ne anksčiau kaip po trijų valandų, kai skrandis suvirškins maistą.

3. Neatsisakykite duonos

Daugelis dietų pataria atsisakyti duonos gaminių, tačiau vadovaujantis šia dieta duonos valgyti galite, bet ne daugiau kaip dvi riekeles per dieną. Galite valgyti grikius, avižinius dribsnius, ruginės duonos kiekvieną dieną, bet po nedaug. Atsisakykite bandelių, pyragų, makaronų bei batono.

2 psl.
Puslapis 1 iš 2Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​

Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus
apsiskaites
2009-04-21 18:19:51
Nevisiska tiesa. Pagal siuolikine dietologija yra manoma, kad reikia valgyti ne tris kartus, o 5-6. Tokiu budu greitinama medziagu apykaita. Kunas gauna tik tiek maisto medziagu kiek pajegia isisavinti ir nebekaupia atsargu, riebalu ant klubu pilvo ir kt. vietose pavidale. Taip pat nereikia atsisakyti bulviu (virtu), bananu ir makaronu (nepervirtu, kuriuose nesuirusi krakmolo struktura), duono, nes tai puikus anglaivandeniu saltiniai. Aisku porcijos turi buti neperdideliausios