• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Dietos aritmetika

Autorius: Eli.lt
2011-07-25 15:14:00

Dietos aritmetika
Dreamstime nuotr.
Kad ir kokios dietos besilaikytumėte, logika paprasta: jei su maistu gausite mažiau energijos, nei jos sunaudojate per dieną, svoris kris. Todėl neskausmingiausias būdas atsikratyti nereikalingų kilogramų – sumažinti įprastų produktų ir patiekalų kaloringumą. Tai visai paprasta – tereikia žinoti keletą triukų, kaip iš įprastų produktų atimti kuo daugiau kalorijų!

MINUS 50 kcal.

Balta, tik be debesėlio

Juoda kava be cukraus – tik 4 kcal. O kapučino su švelnia it debesėlis puta – net 100 kcal. Skirtumas akivaizdus. Tačiau vis tiek niekaip negalite atsiakyti balintos kavos? Pamėginkite ją gamintis su 1 proc. riebumo pienu. Tiesa, stangrios kapučino putos iš tokio nesuplaksite, tačiau kavos skonis liks labai panašus.

MINUS 70 kcal.

Stebuklinga kiaušinienė

Jei rytais mėgstate suvalgyti tradicinę kiaušinienę, veikiausiai gaminate ją bent iš 2 kiaušinių. Išplakusi vieną visą kiaušinį, o kito – tik baltymą, laimėtumėte net 70 kcal! Jei skonis tiek mažai skiriasi – kam suvartoti daugiau?!

MINUS 100 kcal.

Salotos be padažo

Jei neapibarstytumėte salotų sūriu ir atsisakytumėte riebaus padažo, sutaupytumėte net 100 kcal. Todėl vertėtų paprašyti kavinėje, kad šiuos priedus patiektų atskirai. Jei salotas gaminatės namuose, naudinga įsidėmėti, kad šaukštas neriebaus majonezo turi tiek pat kalorijų, kiek 150 g natūralaus jogurto. O juk juo pagardintos salotos ne mažiau skanios.

Valgykite gudriau!

Lieknėti nuo sriubos

Pastebėta, kad žmonės, kurių pietūs prasideda nuo sriubos, suvalgo beveik perpus mažiau antrojo patiekalo! Taigi ir kalorijų suvartoja gerokai mažiau. Be abejo, taip teigti galima tik tuo atveju, kai sriuba yra be riebių priedų – mėsos, grietinės, bulvių. Todėl užsisakiusi pietums sriubos drąsiai galite prašyti atnešti tik pusę porcijos antrojo patiekalo.

2 psl.
Puslapis 1 iš 2Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus