• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Gruodžio planas: Sutik Naujuosius liekna

Autorius: Gerda Zemenskaitė
2011-12-09 09:10:00

Gruodžio planas: Sutik Naujuosius liekna
123rf.com

Nenumaldomai artėja gražiausios metų šventės. Vis dar nepavyksta įsisprasti į vasarą pirktą suknutę? Pradėkime visos kartu vykdyti mėnesio planą ir Naujuosius sutikime gražios!

 

Subalansuoti mitybą

 

Pirmoji plano dalis – subalansuoti mitybą. Bent gruodžio mėnesį atsisakykite greitojo maisto restoranų, kebabų ir visų kitų nesveikų maisto produktų. Gana kas rytą gerti saldžius gazuotus gėrimus, pakeiskite juos žaliąja arbata, o užkandžius greitojo maistor restorane – pietumis salotų bare! Kas dieną suvartokite 900kcal, atsisakykite saldumynų! Gana valgyti šokoladinius saldainiukus ar batonėlius, daug geriau – juodojo šokolado gabalėlis prie kavos be cukraus. Taigi, šalin saldžią kavą, alkoholį, greitąjį maistą, saldumynus ir beribius užkandžius!

 

Daugiau judėti

 

 Pats laikas į darbą pradėti vaikščioti pėstute. Pamirškite liftą ir iki namų lipkite laiptais. Net iki prekybos centro galite nueiti pėstute, o jei vaikai siūlys eiti pasivaikščioti į parką, būtinai sutikite, nes tik judėjimas gali patobulinti jūsų figūrą. Mielosios, labai svarbu atminti, kad vaikščiojimas ne tik degina nereikalingas kalorijas, bet ir stiprina raumenis, jūsų kūną ir padeda kovoti su celiulitu.

 

Sportuoti

 

Na gi, prisiverskite sportuoti! Ar taip sunku tris-keturis kartus per savaitėlę skirti pusvalandį tik sau? Atlikite kelis pratimus su svareliais, ant kilimėlio, su kamuoliu, minkite treniruoklį, o svarbiausia – nepamirškite mąstyti apie didžiulį norą atrodyti geriau už kitas giminaites ar drauges! Jūs dar turite laiko užsiimti aerobika, fitnesu ar atlikti pilateso pratimus. Juk viską darote dėl savęs.

 

Mielosios skaitytojos, tai nėra savęs kankinimo planas. Tai sulieknėjimo planas, priversiantis jus susiimti ir Naujuosius sutikti lieknai! Juk ir Naujųjų naktį šokių sūkuryje suktis daug lengviau, sveriant keliais kilogramais mažiau. Tiesa?

Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus