• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Intensyvaus lieknėjimo metodas  17 

Autorius: Eli.lt
2009-08-01 08:00:00

Intensyvaus lieknėjimo metodas
Jupiterimages nuotr.

Pavargote kovoti su nereikalingais kilogramais? Nusibodo laikytis dietos, kuri tik suteikia nepasitenkinimo išvaizda, tuo, ką matote veidrodyje, jausmą? Tada intensyvi dieta kaip tik Jums!

Šios dietos trukmė – 2 savaitės. Dietos metu galima gerti paprastą arba mineralinį (negazuotą) vandenį. Nurodytus produktus reikia padalinti keturiems kartams. Pusryčiai apie 7-9 val., pietūs – 12-13 val., popiečiai 15-16 val., vakarienė – ne vėliau kaip 15 val.

Intensyvi dieta nors ir griežta, bet efektyvi. Teigiamų rezultatų netenka laukti ilgai. Jei suprasite, kad ši dieta jums tinka, neskubėkite vėl jos kartoti – palaukite 3-4 mėnesius.

Pirmoji savaitė

Pirmadienis

3 kiaušiniai arba 5 vidutinio dydžio bulvės. Visas šis maistas turi būti padalintas keturiems kartams – pusryčiams, pietums, pavakariams ir vakarienei (ne vėliau kaip 18 valandą). Gerti galima tik negazuotą vandenį – paprastą arba mineralinį.

Antradienis

2 psl.
Puslapis 1 iš 4Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​

Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus
Julija
2012-09-25 18:06:23
Na tikrai kazkaip mazokai maisto kiekio visai dienai, bet toms, kurios cia "rekauja" del sugrizusiu kilogramu, pasakysiu, kad dietos tam, kad numestumet kilogramus, o po to prisiziureti jau yra kiekvienos reikalas. Jei po dietos laikotarpio vel taip pat rysite, tai faktas, kad sugris kilogramai. Ir isvis nesuprantu, jeigu nepatinka dieta, kokio velnio rasyt kvailus komentarus? Isjungei ir sedi rami.
Koziolas
2009-10-12 14:17:14
Tokia dieta visiska nesamone,VISIŠKA.numest svorio tai aisku numesit ,bet paskui ataugsit dar daugiau ir organizmui tik pakenksit.Esme tame,kad niekas nemoka teisingai laikytis 'dietos,norint numesti svorio reikia tik lengvai nurezti suvartojamu dienos kaloriju,moterims reikia mazdaug 1600 kcal ir reikia siek tiek intensyvaus sporto 20 min pilnai uztenka ,nes svarbiausia intensyvumas o ne ilgumas treniruotes.Kam negaila pinigu svorio metimui patarciau nusipirkti e-knyga "cheat your way thin",kad suprastimet dietos principus.
Monika
2009-10-02 18:35:33
Sportuokit, jei lieknėti norit, o su tokiom idiotiškom dijetom tik organizma nualinsit. Net pasibaisėjau :S