• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Įrodyta moksliškai: tai padeda lieknėti!

Autorius: Allure.com
2010-07-28 15:52:00

Įrodyta moksliškai: tai padeda lieknėti!
Allure.com nuotr.
Vieni produktai padeda lieknėti labiau nei kiti. Dauguma jų – įvairių dietų pagrindas. Ir vis dėlto tikriausiai įdomu, kodėl jie taip veiksmingai padeda atsikratyti riebalų? Ką gi, žvilgtelėkime į pačius populiariausius produktus, kuriuos rekomenduojama valgyti metantiems svorį.

Vištos krūtinėlė, pupelės, žuvis

Nauda: Moterys, kurios suvalgė 120 gramų baltymų kasdien ir reguliariai sportavo, numetė vidutiniškai 9,7 kg per 4 mėnesius – o tai beveik 3 kg daugiau nei moterys, kurios taip pat reguliariai sportavo, tačiau tiek pat kalorijų gaudavo ne su baltymais, o su angliavandeniais. Nustatyta, kad baltymus vartojusi grupė taip pat numetė daugiau riebalų nuo pilvo srities – taip skelbia leidinys „Journal of Nutrition“.

Kaip tai padeda numesti svorio?  Kūnui prireikia daugiau energijos įsisavinant baltymus nei angliavandenius ar riebalus, taigi baltymai priverčia sudeginti daugiau kalorijų. O kadangi baltymai virškinami ilgiau – jie ilgiau užsibūna skrandyje ir suteikia sotumo jausmą. Be to, valgant baltymus skrandis gauna signalą gaminti mažiau grelino – apetitą stimuliuojančio hormono.

Kiaušiniai

Nauda: Kiaušinis, pasirinktas pusryčiams – puikus startas svorio metimui. Savanoriai, kurie pusryčių kaloringumą mažino pasirinkdami kiaušinius, per 8 savaites numetė po 2,7 kg. Grupė, kuri pusryčiams rinkosi analogiško kalorijų kiekio bandelę, numetė tik po 1,5 kg. Standartiniai pusryčiai buvo 2 kiaušiniai ir riekelė skrebučio su sumažinto kaloringumo vaisiniu užtepu. Antrosios grupės pusryčiai – bandelė, 1 arbatinis šaukštelis varškės sūrio ir nepilna porcija jogurto be riebalų. Valgiusiųjų kiaušinius juosmens apimtis taip pat sumažėjo 83 procentais daugiau nei antrosios grupės.

2 psl.
Puslapis 1 iš 4Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus