• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Iššūkis organizmui - monodieta  6 

2008-08-20 00:00:00

Iššūkis organizmui - monodieta
"Gamma" nuotr.

Monodieta - tai dieta, kurios pagrindas vienas produktas. Būtent produktas, o ne produktų rinkinys. "Vaisių dieta" - ne monodieta. O štai "grikių dieta" - būtent monodieta. Tiesa, kartais monodietomis vadina ir tokias dietas, kurių sudėtyje yra du-trys produktai, tačiau tai neteisinga.

Monodietų rezultatai, kaip taisyklė, įkvepiantys - galima netekti du-keturis kilogramus per keletą dienų. Tokio efekto galima pasiekti tik organizmo valymu, tad monodietomis galima išvalyti ne tik organizmą, bet ir odą. Ji taps švaresne. Štai kelios populiarios monodietos:

Šokolado dieta. Valgomas tik šokoladas. Rūšis nesvarbi, tačiau ne daugiau 80 g per dieną. Galima gerti tik vandenį arba kavą be cukraus su neriebiu pienu. Tačiau kavą gerti galima tik po trijų valandų, po šokolado ragavimo. Nes valgymu tai nepavadinsi. Tai tikrai kenksminga dieta.

Bananų dieta. Valgyti galima tik bananus, tačiau tik du - tris vienetus. Galima gerti tik vandenį ir pieną. Ne daugiau kaip dvi stiklines. Tačiau nerekomenduojama vienu metu valgyti bananus ir gerti pieną. Bananų dietą ištverti ne ką lengviau nei šokolado, nors ir skelbiama, kad galima netekti trijų kilogramų per tris dienas...

Ryžių dieta. Išvirti stiklinę ryžių ir valgyti ją dienos laikotarpyje, nedidelėmis porcijomis. Galima gerti obuolių sultis. Jei jaučiate itin didelį alkio jausmą, galima suvalgyti du - tris žalius obuolius. Geriausia vartoti nevalytus ryžius, nes juose daugiau vitamino B.

Betkuri monodieta labai alina organizmą. Sunku ištverti alkio jausmą, juolab, kad kiekvienas produktas, kurį jūs vartosite kaip dietos pagrindą, nepapildys organizmo būtinomis medžiagomis. Todėl negalima laikytis monodietų ilgiau nei 5-6 dienas. Jei norite pakartoti, tai turite išlaikyti bent dviejų savaičių laikotarpį ir tik tada kartoti dietą.


Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus
Nesuprantu,
2009-10-15 02:21:31
is kur tokiu nesamoniu prirenkat???
PVZ., BANANAI su PIENU - TAI MoNODIETA ???
Nezudykit neismaneliu !!! JOS NEKALTOS, KAD SKAITO...
Justyte
2008-09-27 15:22:13
sili, svoris vietoj todel, kad organizmas iprato prie tokio mazo kcal kiekio ir svoris paprasciausiai nebekrenta :)
geroji
2008-08-22 17:12:15
Taip ir toliau metykit kilogramus,tai gal pasijute blogai pagaliau suprasit kokios duros esat!kas taip svori meta!!??nieko negirdejot apie suderinta mityba ir sporta?