• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Kad riebaliukai negadintų nuotaikos  1 

Autorius: Eli.lt
2009-10-19 12:00:00

Kad riebaliukai negadintų nuotaikos
jupiterimages nuotr.

Tikriausiai nemažai merginų ir moterų žvarbiais rudens vakarais vis dažniau leidžia sau pasmaguriauti. Nieko baisaus! Juk suvalgius šokolado ar gabalėlį pyrago kaip mat užplūsta palaimos būsena, o to ir reikia, kad nuvytumėte niūrią nuotaiką. Nieko tokio, jeigu jums skanauti pavyksta su saiku. O taip būna gana retai... Kas tada?

O tada gali: pradėti didėti svoris, galite jaustis mieguista, tapti dirgli, greitai pavargstanti, gali pradėti kilti spuogai, užkietėti viduriai, pūsti pilvą ir kt. Jeigu jau dabar jaučiate šiuos simptomus, tai jums puikiai gali padėti iškrovos dienos. Jų yra pačių įvairiausių. Šį kartą siūlome jums išbandyti skatinančią medžiagų apykaitą ir gerinančią nuotaiką iškovos dienas.

Skatinanti medžiagų apykaitą

Visą dieną mėgaukitės vien egzotiniais vaisiais. Juose esantys mineralai ir vaisių rūgštys spartina riebalų deginimą. Papajos gerina virškinimą, ananasai ir greipfrutai eikvoja riebalų atsargas.

Kaip laikytis?

Ryte tik atsikėlusi išgerkite stiklinę šviežiai spaustų vandeniu skiestų vaisių sulčių, pavyzdžiui, vynuogių ar citrinų.

Dienos norma: 500 g ananasų, 150 g kivių (3 vaisiai), 60 g mangų, 1 papaja (ar kitas egzotinis vaisius) ir didelis greipfrutas.Vaisius suskirstykite į penkias porcijas, galite pasigaminti jų salotų.

Būtina tarp valgymų išgurkšnoti po stiklinę negazuoto mineralinio vandens.

Gerinanti nuotaiką

Dietos dieną valgykite suderintus produktus. Pamiršite, ką reiškia pilvo pūtimas ir sunkumas skrandyje, o taip pat išgaruos ir slogi jūsų nuotaika.

Kaip laikytis?

Rytą išgerkite stiklinę vandens su pusės citrinos sultimis ir leduku.

Pusryčiai: maža riekelė neskaldytų grūdų duonos (25g) su liesu varškės sūriu (50g), apteptu puse šaukštelio medaus. Arba pusė stiklinės lieso kefyro su riekele neskaldytų grūdų duonos (25g), 1 pomidoru ir žalumynais.

2 psl.
Puslapis 1 iš 2Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus
rube
2009-10-21 11:40:43
Pavadinimas lockerz.com - Nemokami Daiktai
Šį saitą sukūrė buvęs amazon.com CEO.

Jame renki taškus (PTZ (POINTZ)). Jų gali gauti:

* Komentuodamas ŠIANDIENINIUS ten esančius įrašus. (Ten tiesiog klausimai, tokie kaip WHAT IS YOUR FAVORITE PAINTER?, ORGANIC FOOD or JUNK FOOD?.) (Gauni po 2 ptz)
* Žaisdamas žaidimėlius (kartais pasiūlo) (Gali gauti 10 - 30 ptz, man atrodo pasiūlo bent vieną į dieną)
* Kviesdamas draugus (gauni po 2 ptz, o nuo 20ties draugų ptz dvigubinasi.)
* Gauni 2 ptz už tai, kad prisilogini (užsiskaito kartą į dieną)


O prizų yra daug. Daug apple produkcijos. Tarkim iPod shuffle kainuoja 100 ptz. Registracijai reikia pakvietimo .

Nori pakvietimo?
tada rašyk i rubiuke@daraugas.lt ir aš tau atsiūsiu pakvietimą ;) nepraleisk puikios progos laimeti:)