• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Kaip pagreitinti medžiagų apykaitą?

Autorius: Pagal užs. šaltinius - Gerda Zemenskaitė
2011-06-27 09:00:00

Kaip pagreitinti medžiagų apykaitą?
123rf.com

Medžiagų apykaita, kitaip tariant – metabolizmas. Kuo jis organizme bus greitesnis, tuo greičiau Jums pavyks sulieknėti. Tad jei norite kuo greičiau sulieknėti, Jums reikės laikytis specialios dietos. Neišsigąskite, ji nenualins Jūsų organizmo, o daugelis patiekalų – greitai ir lengvai paruošiami.


Pirmoji diena:


Pusryčiai: vienas puodelis grūdų su liesu pienu ir vienas arbatinis šaukštelis avižų sėlenų, taip pat galite suvalgyti vieną apelsiną ir išgerti puodelį kavos.
Užkandžiams: uogos, apipiltos liesu jogurtu.
Pietūs: Sumuštiniai su tunu (du gabalėliai kviečių duonos, tunas, majonezas, tarkuotos morkos)
Užkandžiai: 175ml jogurto ir puodelis arbatos.
Vakarienė: 100 gramų makaronų su vištienos krūtinėle, padažą galite daryti iš grybų ir neriebios grietinėlės. Būtinai išgerkite stiklinę burokėlių sulčių su aliejumi.


Antroji diena:


Pusryčiai: Dubenėlis avižinių dribsnių su pienu ir ruduoju cukrumi.
Užkandžiai: Bananų salotos: 1 bananas su ½ stiklinės vanilinio skonio jogurtu. Išgerkite puodelį arbatos.
Pietūs: Makaronai su padažu (česnakas, parmezano sūris, salierų stiebai, neriebi varškė)
Užkandžiai: Latte kava.
Vakarienė: Jautiena su pupelėmis, išgerkite morkų sulčių.


Trečioji diena:


Pusryčiai: kviečių dribsniai su pienu, vienas greipfrutas, puodelis kapučino kavos.
Užkandžiai: Obuolių ir morkų kokteilis (trys morkos, vienas obuolys ir smulkintas ledas)
Pietūs: Lęšių sriuba, 100 gramų virtos jautienos, kvietinė duona, pomidorai.
Užkandžiai: Puodelis lieso pieno.
Vakarienė: Vištienos krūtinėlė su ryžiais, naudokite špinatus ir alyvuogių aliejų.

2 psl.
Puslapis 1 iš 2Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus