• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Kas padeda lieknėti  2 

Autorius: www.tavokunas.lt
2009-10-09 12:00:00

Kas padeda lieknėti
jupiterimages nuotr.

Dauguma žmonių stengiasi numesti bent kelis kilogramus arba turėtų stengtis. Dietos daugelį moterų ir vyrų paverčia kankiniais. Ar galima valgyti ligi soties ir numesti svorio? Tikėsite ar ne, tačiau pienas, sultys, arbata gali padėti lieknėti.

Pienas

Vaikystėje mus ragino išgerti bent tris stiklines pieno per dieną. Dabar pasipylė pranešimai apie pieno ir pieno produktų svorį mažinantį poveikį. Ar tikrai pieno produktai padeda kontroliuoti svorį ir kaip šį poveikį paaiškinti?

Pastebėta, kad daugelis žmonių, stengdamiesi numesti svorio, atsisako pieno produktų. Tačiau šiuose produktuose yra įvairių komponentų, naudingų sveikatai ir skatinančių riebalų “deginimo” mechanizmus organizme. Šiuo metu yra atlikta nemažai kalcio poveikio riebalų kaupimui organizme tyrimų. Neverta priminti, kad kalcis labai svarbus medžiagų apykaitai, o pieno produktai - vienas svarbiausių kalcio šaltinių.

Atsisakius pieno produktų, organizmas mažiau gauna kalcio ir atitinkamai suaktyvėja jo kaupimo mechanizmai - daugiau išsiskiria hormono, vadinamo kalcitrioliu, kuris ne tik skatina kalcio kaupimą, bet ir riebalinio audinio ląstelių gamybą. Padidėjęs kalcitriolio kiekis organizme skatina riebalų kaupimąsi.

Padidinus suvartojamo kalcio kiekį, slopinamas šio hormono išsiskyrimas, organizme sudeginama daugiau riebalų. Atrodo, būtų galima išgerti kalcio tabletę ir taip išspręsti riebalų deginimo problemą. Deja, kalcio papildai ar kalciu papildytas maistas mažiau veiksmingi ir negali pakeisti natūralaus pieno, jogurto ir sūrio. Kodėl? Natūraliame piene ir pieno produktuose yra ne tiktai baltymų, mineralų ir vitaminų. Juose, kaip ir vaisiuose, yra visas medžiagų kompleksas, kai kurios jų nėra žinomos, tačiau turi teigiamą poveikį medžiagų apykaitai, teigiamai veikia skeletą, raumenis, riebalinį audinį.

2 psl.
Puslapis 1 iš 2Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​

Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus
d
2009-12-14 19:28:20
kvaisa "ieva" nors rasyti ismok
Ieva
2009-10-12 21:14:45
Sveiki! Girdėjote apie tinklalapį L o c k e r z.com? Jokios gudrybės ten nepastebėjau. Truputį papasakosiu kas ten vyksta: renkame taškus, kuriuos keičiame į puikius daigtus. Pvz: iPod Nano - 300 taškų, puikus fotoaparatas - 500 taškų. Kompiuteriniai žaidimai po 100 taškų. Yra tikrai labai daug įvairių daigtų, išsirinktų kiekvienas.
Už prisijungimą gauname 2 taškus, už ats. į klausymą taip pat. Tik prisiregistravus duoda sužaisti žaidimą, kuriame iškart galima surinkti daug taškų. Už pakviestą draugą 2 taškai. Vėliau šie taškai pradeda dvigubėti. Nuo spalio 15d. atsiras daugiau funkcijų.
Ir čia nėra jokios apgaulės. ;) Gal pabandykite užsiregistruot, nieko neprarasite, o gausite puikių daigtų nemokamai, už tai, kad išreiškiate savo nuomonę!
Galima užsiregistruoti tik su pakvietimu. Jei susidomėjai, rašyk man: ievaa1991@gmail.com
P.S. Paskubėkit, liko tik 13 pakvietimų. ;)