• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Kas veiksminga ir kas ne, lieknėjant...

Autorius: Lietuvos Sveikata
2011-07-03 14:20:00

Kas veiksminga ir kas ne, lieknėjant...
123rf.com
Nenorintiems savęs kankinti įvairiausiomis dietomis dėl kelių nereikalingų kilogramų į pagalbą tenka pasitelkti įvairiausias gudrybes. Tačiau, kai kurios jų yra tik mitai ir neatneša jokios naudos. Tad, kas veiksminga, o kas ne?

Organizmą valantis kokteilis

Neveiksmingas. Vienas populiariausiųjų - citrinos sultys su medumi ir kajeno pipirais. Jis valo organizmą, bet tai nėra maisto pakaitalas. Ir nei viena iš jo sudėtinių dalių nespartina lieknėjimo.
 
NE baltai duonai ir kepiniams

Veiksminga. Rafinuotas maistas, kaip antai balti kvietiniai miltai ir cukrus, organizme mažina vitaminų ir mineralų atsargas, be to, toks maistas labai kaloringas. Tad atsisakyti rafinuotų miltų - bene sveikiausias ir greičiausias būdas mesti svorį.
 
Pienas

Veiksminga. Vieną maisto porciją pakeitus stikline pieno, galima pagreitinti svorio kritimą. Baltymai (tik su mažai riebalų!) padeda ilgiau išlaikyti sotumo jausmą.
 
Prieskoniai

Veiksminga. Kai maiste daug įvairių prieskonių, spartėja medžiagų apykaita.
 
Sultys vietoj maisto porcijos

Neveiksminga. Nors daugumą maisto porcijų pakeitus sultimis svoris iš pradžių šiek tiek nukrinta, vėliau jis netrunka ataugti vos pradėjus vartoti kietą maistą.
 
Pusryčiai

Veiksminga. Pusryčiai paspartina medžiagų apykaitą visai dienai, padeda apsisaugoti nuo alkio. Pavyzdžiui, jogurtas su uogomis ir žiupsneliu grūdų dribsnių.
 
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus