• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Keletas auksinių dietos taisyklių

Autorius: Pagal bigworldclub.com
2009-06-30 12:00:00

Keletas auksinių dietos taisyklių
Jupiterimages nuotr.

Nusprendėte atsikratyti papildomų kilogramų? Sveikiname! Tai nebus labai sunku padaryti, jeigu vadovausitės žemiau pateiktomis taisyklėmis. Rezultato neteks ilgai laukti: tapsite sveikesnė, lieknesnė ir linksmesnė. Auksinė sėkmės formulė – daugiau judėti ir vengti papildomų kalorijų. Disciplina ir valios stiprumas priklauso tik nuo jūsų, tačiau mes pasistengsime jums padėti keliais patarimais.

1. Nemarinkite savęs alkiu.

Jeigu jūs pradėsite laikytis itin griežtos dietos, tai jos pradžioje greitai neteksite daug svorio, tačiau vėliau jį taip pat greitai susigrąžinsite, kadangi lieknėjant organizmas pradės kaupti atsargas iš kiekvienos gaunamos kalorijos. „Griežto“ lieknėjimo pasekmės gali būti labai skaudžios - sutrikusi organizmo medžiagų apykaita, vitaminų bei maistinių medžiagų trūkumas, psichologinės problemos. Prisiminkite, kad organizmas su maistu turi gauti visas jam būtinas maisto medžiagas.

 

Vidutiniškai per dieną su maistu turėtumėte gauti ne mažiau kaip 1500 – 1800 kalorijų.

2. Pradėkite sportuoti.

Geriausių lieknėjimo rezultatų pasieksite tada, jei dietą derinsite su pasirinktu sportu. 30 minučių kasdienio fizinio aktyvumo net ketvirtadaliu mažina ankstyvos mirties riziką. Jei niekada nesportavote, tai galite pradėti nuo pasivaikščiojimų. Vasara tam pats tinkamiausias metas! Be to, pasimėgaukite maudynėmis ežere ar jūroje. Tai jus ne tik atgaivins, bet ir padės stangrinti problemiškas vieteles.

3. Normuokite suvalgomo maisto porcijas.

Neprisikraukite į lėkštę per daug maisto. Kad šito būtų galima išvengti, rekomenduojama valgyti iš mažesnių indų. Reguliuokite maisto porcijas ir stenkitės negaminti keliems kartams, nes tada gali kilti pagunda suvalgyti papildomą porciją.

2 psl.
Puslapis 1 iš 3Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus