• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Laikotės dietos? Nedideli triukai

2009-03-25 00:00:00

Laikotės dietos? Nedideli triukai
Eli.lt; Jupiterimages nuotr.

Tikriausiai daugelis moterų atėjus pavasariui pasiryžta laikytis dietos. Vienoms tai sekasi puikiai, o kitos kankinasi ir svoris nekrenta taip, kaip norėtųsi. Mielosios, svarbiausia apie ką turime galvoti lieknėdamos, jog sėkmė garantuota. Svarbiausia neleisti, kad jus pradėtų kankinti abejonės. Nepradėkite savęs gailėti bei smerkti ir tuo atveju, jeigu vieną vakarą nesusilaikėte ir suvalgėte torto gabalėlį.

Dietai labai svarbu gerai pasiruošti psichologiškai. Niekam nepasakokite, kad pradėjote laikytis dietos, nes tuomet būsite stebima tarsi pro padidinamąjį stiklą, o jei jums pavyks gražiai sulieknėti, tai galėsite tuo pasigirti ir papasakoti, kaip jums tai pavyko.

Prieš pradėdama laikytis dietos, turėtumėte įsitikinti, ar esate visiškai sveika. Sergant kai kuriomis ligomis dietos gali net pakenkti. Išsikelkite sau tikslą, kiek kilogramų norite atsikratyti ir per kiek laiko tikitės tai pasiekti. Neatidėliokite savo planų ir pradėkite jau dabar.

Kuo mažesnis antsvoris, tuo lėčiau reiktų lieknėti, kad išvengtumėte jo-jo efekto.

Keiskite mitybos įpročius. Valgykite ne 2–3, bet 4-5 kartus per dieną. Rinkitės sveikus produktus. Neužkandžiaukite. Kasdien judėkite. Fizinis krūvis turėtų būti jums malonus. Niekada nepamirškite pavalgyti pusryčių ir gerkite daug vandens. Beje, sotumo jausmas ateina tik po 20 minučių pradėjus valgyti, todėl neskubėkite prisikimšti, geriau maistu pasimėgaukite iš lėto.

Patariame, kaip galite pagudrauti, siekdamos sumažinti suvartojamų kalorijų kiekį:

  • Juoda kava be cukraus turi tik 4 kcal, o kapučino – apie 100 kcal. Jei nemėgstate juodos kavos, tai balinkite ją kuo liesesniu pienu. Taigi, kuo mažiau visokių priedų – tuo mažiau kalorijų.

  • Žmonės, kurie per pietus pirmiausia suvalgo sriubos, beveik perpus mažiau suvalgo antrojo patiekalo. Taigi ir kalorijų suvartoja mažiau.

2 psl.
Puslapis 1 iš 2Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus
Eli.lt Testai