• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Liekna per Naujuosius ir po jų

Autorius: Gerda Zemenskaitė
2011-12-30 13:04:00

Liekna per Naujuosius ir po jų
freedigitalphotos.net

Visos norime būti lieknos ir gražios, tačiau vis nutinka nenumatytų atvejų, kai imame ir... paslystame. O tie paslydimai vadinami vėlyvais užkandžiais, saldumynais ir kaloringais produktais.

 

Reguliuojame mitybą

 

Tad jei tikrai norime per Naujuosius atrodyti liekna, o po Naujųjų išlikti tokia, pats metas susimąstyti, ką valgysite ir ko atsisakysite didingąją metų naktį. Dėmesį kreipkite į užkandžius. Saldumynus pakeiskite riešutais, sausainius – trapučiais. Riebią kiaulieną keiskite paukštienos gaminiais, o salotas su riebiu majonezu – salotas su alyvuogių aliejumi. Mielosios, pasistenkite ant stalo patiekti kuo daugiau žalių produktų: žaliųjų alyvuogių, vynuogių, salotų lapų, porų (gaminkite gaivias salotas). Riebius vyniotinius keiskite gardžia vytinta mėsyte.

 

Daugiau judame

 

Jei norite Naujųjų metų naktį atrodyti liekna, dar nevėlu pradėti sportuoti. Žinoma, čia 10 minučių apšilimas nepadės, reikia griebti jautį už ragų: valanda šuoliukų su šokdyne, pusvalandis pritūpimų, kelios valandos prekybos centre, stumdant sunkų vėžimą, iki prekybos centro kelionė pėstute, o ne su automobiliu, pamirštame liftą ir pamilstame laiptus. Mielosios, jei iki per kelias dienas ir nepavyks numesti kelių kilogramų, tai bent jau išsiugdysite įpročius, praversiančius ateinančiais metais.

 

Mokomės rengtis

 

Damai labai svarbu mokėti paslėpti trūkumus. Gražią krūtinę atidenk, o apkūnius klubus - pridenk. Rinkis tokius drabužius, kurie pabrėš tas kūno linijas, kurios yra įspūdingiausios! Rinkis raštuotus drabužius, trapecijos kirpimo suknelių modelius, juodą spalvą, skraistes ir šalikėlius. Nepamiršk ir aukštakulnių! Jie būtini, jei nori bent vizualiai atrodyti liekniau.

 

 

Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus