• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Lieknėjimo klaidos

2008-05-21 00:00:00

Lieknėjimo klaidos
Parengta pagal užsienio žiniasklaidą, "Gamma" nuotr.
Artėjant vasarai dauguma susirūpiname savo kūno linijomis, nes norime gražiai atrodyti vilkėdamos maudimosi kostiumėliu bei nusimetusios storą viršutinių rūbų sluoksnį. Susidomime įvairiomis dietomis. Kaip gi sulieknėti ir atrodyti pritrenkiančiai, tuo pačiu išliekant sveikai ir nealinant organizmo?

Dažniausiai moterys yra linkusios laikytis „greitų dietų“, t.y. numesti papildomus kilogramus per 2 – 3 dienas. Tačiau tuomet rizikuojame susilpninti imuninę sistemą, be to, greitai numestas svoris taip pat greita ir sugrįžta.

Kuo gi pavojinga prieš vasarinė lieknėjimo manija? Tuo, kad turime mažai laiko (visai greitai teks nusimesti viršutinius rūbus) ir tuo, kad turime mažai žinių apie dietas. Pasikliaudamos draugių patarimais atminkite, kad jų patirtis gali pasirodyti visiškai netinkama jums. Atraskite savo mitybos sistemą, vengdamos pagrindinių lieknėjimo klaidų.

 

1-oji klaida: kuo mažiau kalorijų! Nusprendusios sulieknėti dažnai persistengiame mažindamos suvartojamų kalorijų skaičių. Amerikiečių dietologai priėjo išvados, kad mažo kaloringumo dietos veiksmingos tik tais atvejais, kuomet antsvoris iš tiesų yra akivaizdus. Jeigu jūsų problema – 1,5 cm per didelė talijos apimtis, o gyvenimo būdo tempas pakankamai didelis, tuomet griežtas kalorijų apribojimas gali pridaryti daugiau žalos nei naudos, pvz., darbingumo sumažėjimas, organizmo nusilpimas. Beje, laikantis griežtų dietų, pagreitėja senėjimo procesai.

2 psl.
Puslapis 1 iš 3Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus