• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Mažos gudrybės lieknėjančioms  1 

Autorius: MyJane.ru
2010-08-11 12:08:00

Mažos gudrybės lieknėjančioms
Freepixels.com nuotr.
Nori sulieknėti, bet nepajėgsi atsisakyti savo mėgstamo pyragaičio prie kavos? Ne bėda! Pernelyg griežti apribojimai dažnai pakiša koją net ir kruopščiausiai sudarytoms dietoms.

Taigi jei nesi pasirengusi ant lieknėjimo aukuro sudėti visų savo valgymo pomėgių, teks susitarti su savimi, kaip greitai nori sulieknėti. Jei ne itin skubi – nereikės savęs ypatingai apriboti. Pavyzdžiui, norint numesti 0,5 kg per savaitę, tereiks kasdien atsisakyti 500 kcal. O jei ketini pusės kilogramo atsikratyti per mėnesį – tereikės savo dienos racioną sumažinti 100 kcal.

Kad numestum 500 g per savaitę (per dieną suvartoji po 500 kcal mažiau):

•    Laikinai apribok kepto maisto vartojimą. Kai kuriuose keptuose gaminiuose vienai porcijai tenka po 50-70 g riebalų, o tai – jau 500 kcal. Stenkis pakeisti keptą mėsą ar daržoves virtomis, gamintomis garuose arba grilyje.

•    Atsisakyk kapučino, kuriame taip pat itin daug kalorijų lyginant su paprasta juoda kava. Kai kada gaminant kapučino pilamas ne tik pienas, bet ir grietinėlė, jame gausu cukraus. Apgauk save ir pasilepink kava, saldinta dirbtiniu saldikliu, balinta neriebiu pienu. 2 tokios kavos puodeliai vietoje kapučino – ir taip pat būsi sutaupiusi 500 kcal.

•    Atsargiai vartok salotų padažus. Keletas šaukštų majonezo ar alyvuogių aliejaus gali turėti 10-30 g riebalų, o tai – jau 100-200 kcal. Pamėgink ant salotų pilti neriebaus jogurto, tai – vos 20-30 kcal dviejuose šaukštuose.

•    Atsisakyk sausainių, vaflių, spurgų ir panašių skanėstų. Negali apsieti be deserto? Rinkis želė, miusli, zefyrus. Vienas nedidelis zefyras – tai 30-40 kcal, o viena vidutinė spurga – jau 300.

Kad numestum 500 g per 2 savaites (per dieną suvartok 300 kcal mažiau):

•    Visuose receptuose grietinėlę ir sūrį pakeisk neriebiu pienu, sumaišytu su 1 šaukštu miltų – taip sutaupysi apie 150 kcal kiekviename patiekale. Dauguma sūrių apskritai labai kaloringi, 100 gramų turi net 300-500 kcal, stiklinė grietinėlės – tai net 300 kcal ir 50-60 g riebalų, o 1 stiklinė neriebaus pieno – vos 60 g kcal ir 0 g riebalų.

2 psl.
Puslapis 1 iš 3Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus
edrune
2010-11-24 19:32:27
taip,meilutes,taip,reikia kantrybes metant RIEBALINI BAGAZA man irgi klaikiai sekasi tai daryti Taip,kai edi 5 metus po to svorio nenumesi per savaite...deja deja kantrybes ir dar k kantrybes