• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Misija įmanoma: Sulieknėti lengvai ir neskaudžiai

Autorius: Gerda Morozovienė
2012-02-27 13:12:00

Misija įmanoma: Sulieknėti lengvai ir neskaudžiai
freedigitalphotos.net

Dar nė vienas paskubomis atliktas darbas nesuteikė naudos. Todėl jei nusprendėte lieknėti, darykite tai nuoširdžiai ir tikėkite tuo, ką darote. 


Pirmoji savaitė: Pradžių pradžia


Jei norite, kad svoris kristų ir nebesugrįžtų, jums reikės keisti savo valgymo rėžimą. Tik nesugalvokite per vieną akimirką atsisakyti saldumynų, angliavandenių ir riebalų, kuriais maitinamės kiekvieną dieną. Lieknėjimo pradžia turi būti labai lėta: pirmosiomis dienomis saldumynus keiskite vaisiais, bulvių traškučius – riešutais, gazuotus gėrimus – šviežiai spaustomis sultimis. Nepamirškite, kad organizmas nėra pripratęs prie streso, todėl erzinti jo nereikia. Taip pat pirmomis lieknėjimo dienomis nepatartina 5 kartus per savaitę bėgti į sporto salę. Ramiai ir be streso liftą pakeiskite laiptais, o autobusą – ėjimu į darbą pėstute. 


Antroji savaitė: Apsipirkinėjimas


Apsipirkinėjimas ne tik gerina nuotaiką, mažina nuovargį ir stresą, bet ir degina papildomas kalorijas, kurių per žiemą prisikaupė labai daug. Mažiau valgykite, automobilį keiskite vaikščiojimu pėstute ir parduotuvėje, apsipirkinėjimo metu jums idealiai tiks S dydis, o ne M. 


Trečioji savaitė: Stop alkoholiui


Vyno taurė vakare – romantiška ir gražu, tačiau tik ne tada, kai norite sulieknėti. Pamirškite visus alkoholinius gėrimus, alutį su kepta duona ir sūrį su vynu. Pats laikas vakare, prie televizoriaus, išgerti šviežiai spaustų sulčių su gardžiais egzotiškais vaisiais. 


Ketvirtoji savaitė: Nauji išbandymai


Jei iki šiol kas rytą darėte mankštą namuose, pakeiskite ją rytiniu bėgiojimu lauke (jei orai tam palankūs). Užsirašykite į teniso, krepšinio, badmintono ar kitas treniruotes. Labai svarbu, kad lieknėjimo metu neatsirastų rutina, kuri sudrumztų jūsų harmoningą kelią į pergalę. 

2 psl.
Puslapis 1 iš 2Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus