• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Obuolių monodieta

Autorius: Gerda Zemenskaitė
2013-10-24 10:00:00

Obuolių monodieta
123rf.com

Obuolių nauda niekas neabejoja. O kaip juos pritaikyti praktiškai ir juos valgant sulieknėti? Į šiuos klausimus atsakysime jau šiame straipsnyje.

 

Obuolių monodietą atrado Johana Brandt, gyvendama Pietų Afrikoje. Tai įvyko praėjusio amžiaus dešimtmetyje, kai buvo atlikta ypač daug tyrimų, kurie įrodė, jog ši dieta ne tik turi poveikį, bet ir yra naudinga organizmui.

 

Obuolių monodietos principas — valgyti vien obuolius nurodytą dienų skaičių. Obuolius galima kepti, džiovinti arba valgyti šviežius. Dėl didelio ląstelienos kiekio pagerėja virškinamojo trakto veikla.

 

Obuolių monodietos turėtumėte laikytis tik pasitarusios su gydytoja, kad nepadidėtų rūgštingumas ir nesutriktų skrandžio veikla. Taip pat labai svarbu šią dietą pradėti palengva, su kiekviena diena atpratinant organizmą nuo sunkiai virškinamų produktų.

 

Teoriškai šios dietos galima laikytis iki dviejų savaičių, tačiau toks laiko tarpas yra per ilgas, jei jūsų organizmas yra jautrus ir jūs pati bijote permainų. Iš pradžių pakaks per savaitę vieną dieną padaryti iškrovos dieną, kurios metu valgysite tik obuolius. Pamačiusios, kad skrandis nepyksta, valgykite obuolius vis dažniau ir dažniau, kol jūsų racione beliks tik obuoliai.

 

Praktiškai: ilgiau trijų dienų šios dietos laikytis draudžiama.

 

Yra dar viena galimybė sulieknėti. Ji vadinama: „trys obuoliai per dieną". Šią dietą atrado amerikiečių dietologas Tammy Flynn, kuris įrodė, kad suvalgant tris obuolius per dieną bei derinant mitybą, galima labai lengvai sulieknėti.

 

Meniu turi būti toks:

 

Pusryčiai: kiaušinis, avižiniai dribsniai ir obuolys;

Užkandžiai: neriebus jogurtas arba varškė;

Pietūs: obuoliai (kiek nori), vištienos krūtinėlė, brokoliai ir ryžiai;

Vakarienė: obuoliai, žuvis, virtos daržovės.

 

Toks derinys užtikrina, kad medžiagų apykaitos pagreitėjimą, o svoris ims kristi savaime.

Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus