• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Patarimai lieknėjančioms: pavasarinė dieta  3 

2009-03-02 00:00:00

Patarimai lieknėjančioms: pavasarinė dieta
Eli.lt; Jupiterimages nuotr.

Su pavasariu, mielosios! Akį ir širdį vis labiau pradeda džiuginti vis dažnesni saulutės spindulėliai. Juk tai nuostabu! Greit nusimesime tuos storus žieminius drabužius ir galėsime džiaugtis žaliuojančiu pavasariu, papildyti savo garderobą sijonėliais, suknelėmis. Tačiau ne viena mūsų iš po žiemos ir Užgavėnių linksmybių tikriausiai priaugo papildomų kilogramų, kuriuos dabar dar pats laikas būtų numesti. O tai padaryti nėra jau taip sudėtinga.

Daugelis dietologų tvirtina, kad protingai maitinantis vitaminingu maistu sublogstama greičiau nei laikantis dietos. Siūlome išbandyti naujovišką valgiaraštį, padėsiantį ilgam ir be vargo susigrąžinti prarastas formas.

Valgiaraštį sudaro:

Daržovės: Dienos norma – 3-5 porcijos. Viena porcija: ¾ stiklinės daržovių sulčių; pusė stiklinės šviežių daržovių; 1 stiklinė šviežių lapinių daržovių; pusė stiklinės virtų daržovių; 1 vidutinio dydžio bulvė.

Vaisiai: Dienos norma – 2-4 porcijos. Viena porcija: ¾ stiklinės vaisių sulčių; pusė stiklinės žalių, konservuotų ar virtų vaisių; 1 obuolys; 1 persikas; pusė greipfruto; 1 mažas bananas ir tt.

Pienas ir jo produktai: Per dieną patariama suvartoti jų 2-3 porcijas. Viena porcija: stiklinė pieno, jogurto ar kefyro; 100 g varškės; 80 g varškės sūrio; pusė stiklinės ledų ir tt.

Grūdų ir duonos produktai: Per dieną rekomenduojama suvartoti 6-9 porcijas. Vieną porciją sudaro: 1 riekelė duonos; 30 g dribsnių; pusė stiklinės virtų kruopų ar makaronų; pusė stiklinės pupelių.

Riebalai ir saldumynai: Jų reikėtų vengti. Iš riebalų geriausia vartoti augalinį aliejų. Per dieną pakanka šaukštelio aliejaus.

2 psl.
Puslapis 1 iš 2Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus
Inga to Aukse
2009-03-27 09:10:19
Fastumas ir neisgydys raumenu uzdegimo, jei is tikruju raumenu uzdegimas..
rita
2009-03-19 15:56:37
o as patarciau perskaityt Alano Karo knyga "lengvas budas suliekneti" Laikantis jo nurodymo tikrai nejausit jokio alkio ar diskomforto, nesikankinsis ziuredamos i maista, nealinsit saves mielos moterys. Ir tikrai pasieksit savo norima svori valgydamos ka norit ir kada norit
Aukse
2009-03-17 15:25:32
Jau pavasari reikia sportuoti, lauke silta galima vakarais begioti. Nors dar pati negaliu pradeti begiot, kol fastum neisgyde mano raumenu uzdegimo