• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Pavasariui - anglų dieta!  4 

Autorius: Klaudija, eli.lt
2013-03-18 10:56:00

Pavasariui - anglų dieta!

Pamažu įsibeėgėja pavasaris, užsipildo sporto salės, o gatvėse neišvengiamai lengvėja rūbai. Atšilus orams norite atrodyti stulbinamai? Siūlome jums anglų dietą!


Svarbiausia šios dietos taisyklė – kuo mažiau kalorijų ryte ir kuo daugiau vakarienei!


Pusryčiai (200 kcal)


Galimi valgiarašcio variantai


I variantas: vienas virtas kiaušinis arba kiaušinienė, riekelė padžiovintos duonos, 100 g šviežių sulčių.


II variantas: 1/3 puodelio avižinės košės su 1 stikline nugriebto pieno, 150 g vaisių sulčių.


III variantas: 2 valgomieji šaukštai grūdų košės su 1 stikline nugriebto pieno, obuolys.


IV variantas: 200 g vaisių salotų, 150 g kefyro arba rūgpienio iš nugriebto pieno.


Antrieji pusryčiai (apie 300 kcal)


Galimi valgiaraščio variantai


I variantas: 1 su lupena kepta bulvė, įdaryta 100 g varškės su saldžiu vaisiumi (arba mirkytais džiovintais vaisiais), daržovių salotos, pagardintos saulėgrąžų aliejumi, apelsinas, obuolys arba kriaušė.


II variantas: vegetariškas sultinys, 25 g trintos brinzos, 1 grūdų bandelė (50 g), kriaušė arba obuolys.


III variantas: 2 riekelės padžiovintos duonos, 50 g keptų pupų (pupelių), 100 g šviežių vaisių.


IV variantas: daržovių, sūrio ir dviejų kiaušinių omletas su pomidoro skiltelėmis, žaliaisiais pipirais ir grybais, 1 obuolys.


Vakarienė (apie 500 kcal)


Galimi valgiaraščio variantai


I variantas: karštas pupų (pupeliu) patiekalas, 100 g šviežių vaisių.


II variantas: pusiau pieniška daržoviu sriuba, 25 g trintos lieso surio (brinzos), 1 grūdų bandelė (padžiovinta), 50 g džiovintų abrikosų, pamirkytų su sūriu.


III variantas: 1 didele su lupena kepta bulve, 60 g keptų pupų (pupelių), morkos, kopūstai, 2 stiklinės kefyro, į kuri iįdeti keli smulkinti džiovinti abrikosai. 

Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus
nuku
2013-03-21 13:22:20
o kur pietus?
Sportininke;)
2013-03-21 12:07:57
Numirciau su tokiom dietom! Kur angliskas peanut butter;))))))))))))))))) geriau eikit pabegiot ar pasivaiksciot po 2 val per diena, o ne dietu laikykites, aisku sveika mityba turi buti;)
dvg
2013-03-21 10:32:24
Pusryciai tikrai neblogi, bet vakariene...ypac pupeles, bandeles, abrikosai....hmmm....po tokios vakarienes geriau is namu kojos ir nekelt :)))