• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Pridėkite savo dietai nuotaikos  1 

2009-04-05 00:00:00

Pridėkite savo dietai nuotaikos
Eli.lt; Jupiterimages nuotr.

Dieta turėtų ne tik leisti sulieknėti, bet ir teikti moralinį pasitenkinimą. Praktiškai neįmanoma sulieknėti ir išlaikyti naująjį svorį, jei dieta suvokiama kaip savęs kankinimas. Laimė, yra keletas mažų paslapčių, kaip savo dietai suteikti geresnės nuotaikos.

1. Neatimk iš savęs deserto


Jei organizmas reikalauja saldumynų, jam jų reikia ir duoti. Pavyzdžiui, leisti sau sukrimsti mažą neriebų sausainiuką, pasmaližiauti nedideliu gabalėliu šokolado, atsikąsti javinuko ar prie kavos pasilepinti džiovintais vaisiais.


Jei atsisakysi net ir šių mažų malonumų, labai tikėtina, kad anksčiau ar vėliau vis tiek nusispjovusi į dietą suvalgysi didžiulį gabalą torto. Tuo tarpu kontroliuojami ne itin kaloringi desertai kasdien padės išvengti tokių saldumyninių priepuolių. Angliavandeniai dietoje būtini – jų reikia palaikyti nuotaikai, darbingumui ir išsaugoti organizmo energijai.

 

2. Prieskoniai garantuoja įvairovę


Prieskoniai net ir nuobodžiausiam patiekalui suteiks pikantiškumo, jais varijuojant monotoniška dieta bus įvairesnė ir skanesnė.

 

3. Šilti gėrimai


Daugelio dietų pagrindas – šviežios daržovės, vaisiai, salotos. Tačiau mūsų organizmui būtinas šiltas maistas – tik taip pajusime komfortą. Taigi jei dietoje per mažai šiltų patiekalų – kompensuok jų trūkumą kelių rūšių arbata ar kakava. Nekaloringas daržovių sultinys taip pat ne pro šalį. Be to, šiltas gėrimas efektyviai slopina alkio jausmą.

 

4. Nepamiršk serviravimo


Maisto skonis ir malonumas jį valgant didele dalimi priklauso nuo to, kaip maistas patiekiamas. Viena – suvalgyti jogurtą iš plastikinio indelio, ir visai kas kita – patiekti jį stiklinėje taurėje, papuoštą uogomis ar vaisių gabalėliais.

2 psl.
Puslapis 1 iš 2Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus
karakumas
2009-04-20 21:45:09
as tai labai megstu rytais tiesiog pries darba pabegioti, na o ir siaip, tai man atrodo, kad kai yra energijos, tai yra ir tos nuotaikos. O energijos as semiuosi is Tonussan. augalinio, kas svarbiausia, maisto papildo, kuris gerai saugo ne tik imunine sistema, bet ir gerai palaiko energija bendra - tai tuomet tikrai yra noro i rjegu betkokio tipo mankstai..