• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Prieskoniai sako apetitui STOP  1 

Autorius: Woman.ru
2013-09-28 10:00:00

Prieskoniai sako apetitui STOP
Woman.ru nuotr.
Natūralūs, naudingi organizmui ir nebrangūs – tikriausiai ir jūsų virtuvėje yra šių prieskonių, kurie ne tik pagardina maistą, bet ir gali padėti kovoje su viršsvoriu!

Cinamonas

Nors cinamoną galima pavadinti pačiu kalėdiškiausiu prieskoniu, jis veiksmingas kiaurus metus. Cinamonas padeda įveikti nenumaldomą norą smaližiauti, palaiko stabilų cukraus kiekį kraujyje (juk būtent dėl cukraus kiekio šuolių mes pajuntame apetito padidėjimą) ir spartina medžiagų apykaitą. Berkite jo į arbatą, varškę, jogurtą, pabarstykite juo obuolius. Svarbiausia – dažniau naudokite cinamono lazdeles, o ne maltus miltelius, sumaišytus su cukrumi arba cukraus pudra.

Vanilė

Vanilė padeda kovoti su priklausomybe nuo šokolado. Kai tik pajusite, kad be plytelės šokolado nebegalite gyventi – užsidekite vanilės aromato žvakutę ar įsiberkite žiupsnelį vanilinio cukraus į arbatą. Aistra šokoladui turėtų apmalšti. Šalutinis tokios terapijos poveikis – pagerėjusi nuotaika. Beje, jei naudosite vanilės ankštis – atsargiai, šio prieskonio nesunku perdozuoti, tad nuo saldumo gali pasidaryti net kartu!

Obuolys

Šį kartą kalbėsime ne apie pačius obuolius, o apie jų aromatą. Pasirodo, šis gerai pažįstamas kvapas malšina alkį ir atmuša norą suvalgyti ką nors kaloringo ir netinkamo dietai – pavyzdžiui, gabalėlį picos. Beje, primename: kalbama tik apie obuolio kvapą. Patys obuoliai, ypač rūgštesnieji, gali sukelti apetito protrūkius, tad laikantis dietos jų valgyti derėtų saikingai, prieš numatomą pagrindinį patiekalą. Ir apskritai laikantis dietos labiau rekomenduojami ne švieži, o kepti obuoliai.

Čili pipirai

Žiupsnelis aitrių raudonųjų pipirų patiekale, priešingai paplitusiai nuomonei, ne didina apetitą, o atvirkščiai – leidžia greičiau pajusti sotumą. Be to, čili pipiruose esantis kapsaicinas spartina medžiagų apykaitą.

Mėtos

Norite atsikratyti pagundos pernelyg dažnai užkandžiauti? Griebkitės gudrybės: kilus tokiam norui keletą minučių pasivalykite dantis mėtine pasta, pakramtykite mėtinės kramtomosios gumos, o dar geriau – suvalgykite šviežią mėtos lapelį. Tiesa, atsargiai su mėtų arbata – mėtų nuoviras ne slopina, o atvirkščiai, skatina apetitą.

Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus
Ulla
2010-11-23 14:34:56
Kada moteriai bus nustotos plauti smegenys? Vis NE, NE ir NE. NE maistui, NE seksui, NE pasilinksminimams... amžinas ribojimas.