• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Septynių dienų organizmo iškrova  1 

Autorius: Gerda Zemenskaitė
2013-10-11 18:00:00

Septynių dienų organizmo iškrova
Jupiterimages.com

Jei švenčių metu Jūs daug valgėte ir dabar jaučiate sunkumą, nuovargį ir kitus nemalonius simptomus, tai Jums padės iškrovos savaitė. Jūsų organizmas per septynias dienas sugebės atstatyti pažeistą svorio ir skysčio balansą.

 

Neišsigąskite, Jums nereikės kęsti alkio arba užrakinti šaldytuvą. Tereiks pasinaudoti keliais mūsų teikiamais patarimais.


Svarbiausi iškrovos dienos akcentai


- Švieži vaisiai ir daržovės! Ypač svogūnai bei porai, iš kurių reikėtų padaryti nuovirą, kuris puikiai pašalina toksinus iš kūno.


- Iš maisto raciono išbraukite bulves, ryžius, grietinėlę, sviestą, duoną, druską, cukrų, mėsą, šokoladą ir medų.


- Stenkitės eiti miegoti kuo anksčiau. Išvėdinkite miegamąjį.


- Papildomam toksinų valymui, nepamirškite dažnai lankytis saunoje arba pirtyje – tai itin padeda pagerinti odos būklę.


- Fizinius pratimus (kasdieną mankštą), patariama atlikti gryname ore – vaikščiokite, važinėkite dviračiu, riedučiais.


Pavyzdinis valgiaraštis septynių dienų iškrovai


1) Atsikėlus ryte, būtinai išgerkite stiklinę pašildyto vandens, pagardinkite jį citrinos sultimis, puikiai tiks žalioji arbata be cukraus.


2) Pusryčiams valgykite sausus pusryčius su kefyru. Pietums patariama valgyti kopūstų sriubą, daržoves, o desertui puikiai tiks obuolių tyrė.


3) Pavakariams pakaks kelių migdolų, atsigerkite mėtų arbatos, taip pat gerkite ir šlapimą skatinančias arbatėles.


4) Vakarienei pasigaminkite garuose virtų daržovių (cikorijos, artišokai) su citrinos sultimis arba 150 gramų pievagrybių. Juos pakepinkite alyvuogių aliejuje. Desertui galite rinktis jogurtą be priedų, taip pat pasilepinkite apelsinu arba mandarinu.

Tad jei pajutote, kad Jūsų organizmas yra per daug "prisotintas" nesveikais produktais, per dideliu kiekiu gėrimų „su burbuliukais“, tai pats metas susimąstyti apie savo sveikatą ir pasirūpinti savimi.

Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus
lezard
2010-10-23 20:46:59
o tuos migdolus butina is kart suwalgyt gal galima pasilikt pusryciams;-)