• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Stilingi štrichai tavo dietai

Autorius: Parengė Laura Mureikaitė
2008-07-23 00:00:00

Stilingi štrichai tavo dietai
"Gamma" nuotr.

Laikantis dietos kartais atrodo, kad net ir nekalčiausias užkandis akimirksniu virsta lašiniais. Tačiau jei užkandžiausi išmintingai – taip tikrai nenutiks. Svarbiausia – nepamesti galvos ir rinktis tai, kas tau tinka. Pamiršk pabodusius džiovintus vaisius ir javainius!Štai keletas dietai palankių užkandžiavimo idėjų.


Šaldytos vynuogės

Saldu, gardu. Šiek tiek primena saldainius guminukus, na, o malonus šaltukas – be abejo, ledus. Puikus būdas palepinti skonio receptorius panūdus ko nors saldaus ir gaivaus! Viena vynuogė – tik maždaug 3 kalorijos. Argi ne verta ja pasimėgauti?


Saulės gabalėliai

Šaltą žiemą tau ypač reikia saulės šviesos. Ar žinai, kad didelę dalį saulės energijos turi sukaupę saulėgrąžų sėklos? Be to, jose gausu magnio ir kalcio – patenkinusi šių mineralų poreikį galėsi džiaugtis skaisčia ir lygia oda. Jei nuolat turėsi po ranka lukštentų saulėgrąžų pakelį, nesunkiai duosi atkirtį netikėtiems alkio priepuoliams, be to, tavo sveikatai tai bus tik į naudą!


Džiaugsmingos sultys

Rytą pradedi stikline šviežių apelsinų sulčių? Išmintinga. Bet jau kiek pabodę. Pamėgink jas pakeisti šviežiai spaustomis obuolių ir kriaušių sultimis. Jos ne tik pasotins, bet ir suteiks energijos, neleis apsnūsti iki pat vidurdienio. Be to, kriaušės puikiai sureguliuos žarnyno veiklą.


Po obuolį kasdien

Šis puikus vaisius – vienas sveikiausių užkandžių. Jis ir alkį numalšins, ir iš kūno padės pašalinti toksinus. Beje, obuolio aromatas veikia raminančiai, stabilizuojančiai.


Deserto pagundos

Sunku išsiversti be deserto? Visą dieną apie jį svajoji? Ir ne apie kokias nors vaisių salotas, o apie tikrą, kaloringą, saldų pyragaitį su plikytu kremu ir karamele... Na, ir kas čia tokio? Leisk jį sau! Bet laikykis taisyklės kaip ir su atsitiktiniais pirkiniais: tegul laikas patikrina, ar tu jo išties taip labai nori. Per pietus užsimaniusi tokio skanėsto apsispręsk, kad vakarienės porciją šiek tiek sumažinsi ir leisi sau pasmaližiauti.

2 psl.
Puslapis 1 iš 2Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus