• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Švelni dieta  2 

Autorius: Eli.lt
2009-06-13 08:00:00

Švelni dieta
Jupiterimages nuotr.
Ši angliška dieta turi vieną neginčytiną privalumą. Jei dauguma madingų dietų leidžia tik laikinai atsikratyti nereikalingų kilogramų, tai ši dieta garantuoja ilgalaikį, "stabilų" grakštumą.. Argi ne apie tai svajojate? Egzistuoja "švelnios" dietos, kurių laikantis galima ramiai "funkcionuoti".


Toks lieknėjimas tęsis ilgiau nei laikantis griežtos dietos: monodieta dažniausiai trunka 2 – 3 savaites, o "švelni" – 3 – 6 mėnesius (tai priklauso nuo viršsvorio). Tačiau ji neišmuša Jūsų iš įprasto gyvenimo ritmo: Jūs galėsite vaikščioti į darbą, parduotuves, lankyti teatrus ir klubus, tik truputį ribosite lankymąsi bufete.


Taigi dietos pradžia. Tai 2 iškrovos dienos, kad sumažėtų skrandžio apimtis: per dieną išgerkite 1,5 l lieso pieno ir suvalgykite 100 g juodos duonos. Jei bus labai sunku, suvartokite "spirulina platensis" (klauskite vaistinėje) - tai geras baltymų šaltinis, kuris pagerina medžiagų apykaitą, sumažina alkio jausmą.


O štai pati dieta


2 baltymų dienos


Pusryčiai: puodelis kavos (galima su pienu) arba arbatos, 1 – 2 gabalėliai ruginės duonos (galima aptepti grietinėlės sviestu, bet ne daugiau nei 1 arbatiniu šaukšteliu) ir 1 – 2 arbatiniai šaukšteliai medaus (tik šiuo atveju kavą gerkite be cukraus).


Antrieji pusryčiai: stiklinė lieso pieno arba 2 stiklinės kefyro, arba puodelis kavos (arbatos) su gabalėliu cukraus arba šaukšteliu medaus, gabalėlis juodos duonos su sviestu.


Pietūs: puodelis mėsos arba daržovių sultinio, 200 – 300 g virtos liesos mėsos (žuvies), garnyras – žalieji žirneliai arba ankštinės pupelės (4 valgomieji šaukštai), arba 100 – 150 g šviežių daržovių (morkų, kopūstų ir t.t.) salotų , špinatai (lapinius žalumynus galima valgyti be apribojimų), 1 – 2 gabalėliai ruginės duonos. Desertui galima išgerti vieną iš pasiūlytų gėrimų: bokalas sauso vyno, puodelis arbatos (geriau be cukraus ir medaus), žolelių nuoviras, gazuotas vanduo  be cukraus.

2 psl.
Puslapis 1 iš 2Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus
ugne
2009-08-07 23:34:54
na ir kaip? ar pavyko?
Jurgita
2009-07-06 16:23:46
Bandom :))