• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Svorio metimas ir 12 jį paspartinančių triukų

Autorius: pagal RealSimple.com
2011-02-09 11:44:00

Svorio metimas ir 12 jį paspartinančių triukų
RealSimple.com nuotr.
Štai 12 išbandytų gudrybių, kurios TIKRAI padės atsikratyti per žiemą prisikaupusio svorio greičiau. Net ir be specialios dietos ar alinančių treniruočių jie veiksmingi! Nors, aišku, geriausia derinti viską iš karto.

1.    Startuok nuo salotų! Ir suvalgysi mažiau pagrindinio patiekalo. Mokslininkai apskaičiavo, kad pradėjus dieną porcija salotų su neriebiu padažu per likusią dieną suvartojama 10 procentų mažiau kalorijų su kitais patiekalais.

2.    Mirkyk šakutę. Jei mėgsti salotas su padažu, gali griebtis tokios gudrybės: užuot padažu apipylusi visą salotų porciją, įpilk keletą jo šaukštų į nedidelį puodelį šalia ir valgydama vis pamirkyk ten šakutę. Šis paprastas triukas leis mėgautis gardžiomis salotomis ir taupyti kalorijas!

3.    Du užkandžiai. Pietauji kavinėje, kur nėra galimybės užsisakyti pusės patiekalo porcijos? Gali užsisakyti ne pagrindinį patiekalą, o tik ką nors iš užkandžių meniu. Bet jei jauti, kad to bus mažoka – pamėgink užsisakyti du užkandžius! 2 porcijos salotų leis sočiai ir sveikai pavalgyti, ir išvengsi geros dozės riebalų, kurią neišvengiamai gautum su kepsniu ar troškiniu.

4.    Kalbėk eidama. Įprask darbe suskambėjus mobiliajam telefonui išeiti pasivaikščioti į koridorių ar fojė. Ir bendradarbiams netrukdysi savo plepalais, ir kalorijas deginsi. Jei kasdien tokiems pasivaikščiojimams skirsi po 10 minučių, per mėnesį sudeginsi 1000 kcal, o per metus palengvėsi net 1,5 kg!

5.    Atsargiai – kava! Jei geri ekspreso be cukraus – nieko baisaus. Bet pasimėgauti po pietų puodeliu kapučino – jau nemaža nuodėmė. Daugelis kavos baruose parduodamų kavos porcijų turi ne ką mažiau kalorijų, nei tavo pietūs!

2 psl.
Puslapis 1 iš 2Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus