• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

TOP 6: patarimai svoriui mesti

Autorius: Balsas.lt
2012-02-26 14:30:00

TOP 6: patarimai svoriui mesti
freedigitalphotos.net

Alinančios dietos ir kasdieninis badavimas verčia jaustis išvargintai ir nelaimingai, tačiau jei savo gyvensenoje pakeisite vos kelis dalykus galite sulaukti stulbinamų rezultatų. Gyvenimo būdo ir mitybos įpročių keitimas – tikras iššūkis net ir daug ko mačiusiam „dietininkui“, vis tik ekspertai siūlo mesti alinančias dietas į šoną ir atversti naują puslapį savo „lieknėjimo dienoraščio“ puslapį:

1. Aktyvi kelionė iki mėgstamiausio deserto

Dietologai ir mitybos specialistai nuolatos mus moko nepersivalgyti bei sumažinti porcijų dydį. Pasak jų, viskas ką turite padaryti, tai atsikratyti visais nesveikais užkandžiais, esančiais namuose, ir suplanuoti smagius pasivaikščiojimus į ledaines ar restoranus. Taip ne tik judėsite, bet ir vėliau galėsite pelnytai palepinti save mėgstamiausiu desertu.

2. Praleiskite mažiau laiko virtuvėje

Jei didžiąją dalį laiko būsite virtuvėje, gali kilti pagundų, ką nors užkandžiauti. Kad taip neatsitiktų, iškart po pietų ar vakarienės išeikite iš virtuvės ir susigalvokite kokią nors veiklą, kuri atitrauktų mintis nuo šaldytuvo ir ten esančių patiekalų.

3. Gazuotus gėrimą organizme neutralizuoja žalia arbata

Nėra reikalo išbraukti gazuotą mineralinį ar sodos vandenį iš jūsų mitybos plano, jei esate nuo jo beveik priklausomas. Išgėrę vieną stiklinę mėgstamo sodos gėrimo, nenukrypsite nuo savo lieknėjimo proceso, jeigu per dieną išgersite bent tris puodelius žaliosios arbatos.

4. 4 spalvų maistas

Jennifer Reilly, viena pagrindinių mitybos specialisčių ir vyriausiųjų svorio reguliavimo eksperčių, siūlo ruošti 4 spalvų patiekalus. Kuo daugiau spalvų, tuo daugiau maistinių medžiagų gauname.

5. Desertui – saujelė saldainių

Tai dar vienas neįtikėtinas triukas, padėsiantis suvartoti mažiau kalorijų nei įprastai. Vietoje to, kad prieš pietus užkandžiautumėte ir pakrautumėte save papildomomis kalorijomis, iškart po pagrindinio patiekalo suvalgysite karamelinių saldainių ar kelis šokolado gabalėlius. Toks valgymo būdas nesukels dramatiškų cukraus kiekio kraujyje pokyčių, dėl to bus lengviau valdyti apetitą.

6. Aštrūs užkandžiai

Jei nesugebate kovoti su polinkiu į sūrius užkandžius, nusipirkite traškučių ar kitų mėgstamų užkandžių su aitriosios paprikos, česnako ir kitų žolinių augalų prieskoniais. Jie greitina virškinamojo trakto darbą bei slopina apetitą.

Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus