• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Top5 saldumynai, nuo kurių neauga svoris

Autorius: Gerda Zemenskaitė
2011-08-30 13:14:00

Ar gali būti taip, jog valgydama saldumynus nepriaugsi nereikalingo svorio? Galima! Tereikia žinoti saldumynų sąrašą, kurie yra ypač gardūs, bet "neina į kūną".
 
1. Medus. Tai puikus cukraus pakaitalas arbatai. Jei mėgsti gerti saldžią arbatą,. pagardink ją medumi. Saldu ir sveika. Jei nori ko nors saldaus, vietoj saldainio ar šokolado, suvalgyk šaukštelį medaus. Dar viena džiugi žinia - medus nesukelia celiulito.
 
 
2. Kartusis šokoladas. Daugelis mūsų neįsivaizduojame dienos be geros juodos kavos ir gabalėlio šokolado. Na ir puiku, juk šokoladas yra ypač sveika, tačiau reikia žinoti kokį pasirinkti, juk parduotuvių vitrinos lūžta nuo šokoladų pasiūlos. Renkantis šokoladą, atkrepkite dėmesį, kad sudėtyje nebūtų cukraus, taip pat į kakavos kiekį šokolade, jos turi būti ne mažiau kaip 80%. Kartusis šokoladas nesukelia kraujagyslių ligų bei vėžio.
 
 
3. Marmeladas. Tikras gardumėlis saldumynų mėgėjams. Nors marmelade yra gana daug kalorijų, atminkite, jog jis nėra prisotintas riebalais, pašalina toksinus iš kūno ir nesukelia cholesterolio.
 
 
4. Ledai ir pieno kokteiliai. Puiki atgaiva vasaros dieną! Na kaip gi vasara be ledų? Neįsivaizduojama! Jei norite palaikyti savo dailią figūrą ir nepriaugti nereikalingų kilogramų, reikėtų rinktis ledus iš nugriebto pieno, o vietoj saldaus sirupo kokteiliui rinkitės šviežiai spaustus vaisius, riešutus ir uogas.
 
 
5. Želė. Pagardinta mandarinais, kiviais ar šviežiomis uogomis - puiki atgaiva ir sveikatos šaltinis! Negana to, kad želė ypač tinka visoms, norinčioms sustiprinti plaukus, tai ji dar ir gerina virškinamojo trakto veiklą bei mažina cholesterolį.
 
 
 
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus