• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Trijų dienų iškrovos dieta

Autorius: Lietuvos Sveikata
2012-01-02 17:06:00

Trijų dienų iškrovos dieta
123rf.com

Gal galite patarti, kokios iškrovos dietos laikytis, kad kaip nors išvalyti organizmą nuo šventinio persivalgymo? Rasa


Per trumpą laiką netekus 3-4 kilogramų, tikimybė juos susigrąžinti gana didelė

Dietologai pasakytų, kad geriausia dieta - nepersivalgyti. Bet jei jau neatsilaikėte prieš pilnas lėkštes skanėstų, po švenčių pabandykite laikytis trijų dienų dietos. Atsikratysite 3-4 kilogramų, išvalysite organizmą, sumažinsite cholesterolio kiekį kraujyje ir pajusite energijos antplūdį.
 
Valgiaraštis
Pirma diena

Prieš pusryčius - puodelis negazuoto vandens su kelias lašeliais citrinos sulčių.
Pusryčiai - juodos kavos arba arbatos puodelis (jokio cukraus, pieno ar pieno miltelių). Pusė greipfruto, viena skrudinto batono riekelė su šaukštu riešutų sviesto.
Prieš pietus - 2 puodeliai negazuoto vandens su kelias lašeliais citrinos.
Pietūs -100 g tuno su viena riekele skrudinto batono. Juodos kavos arba arbatos puodelis (be cukraus ar pieno).
Prieš vakarienę - puodelis negazuoto vandens su kelias lašeliais citrinos sulčių.
Vakarienė - 200 g bet kokios rūšies virtos mėsos ar paukštienos su 200 g morkų ir obuolių salotomis. Desertui - puodelis vanilinių ledų be jokių priedų.
 
Antra diena

Prieš pusryčius - puodelis negazuoto vandens su kelias lašeliais citrinos.
Pusryčiai - juodos kavos arba arbatos puodelis. Vienas virtas kiaušinis su skrudinto batono riekele (nesugalvok pasigardinti jokiu majonezo šaukšteliu ar druska). Pusė banano.

Prieš pietus - 2 puodeliai negazuoto vandens su kelias lašeliais citrinos.
Pietūs - 200 g liesos varškės ir 5 gabalėliai krekerių. Juodos kavos arba arbatos puodelis.
Prieš vakarienę - puodelis negazuoto vandens su kelias lašeliais citrinos.
Vakarienė - 2 jautienos dešrelės su vienu puodeliu virtų brokolių ir 100 g tarkuotų morkų. Desertui - pusė porcijos vanilinių ledų ir gali pabaigti likusią nuo pusryčių banano puselę.

Trečia diena

Prieš pusryčius - puodelis negazuoto vandens su kelias lašeliais citrinos.
Pusryčiai - juodos kavos arba arbatos puodelis. 5 gabalėliai krekerių ir 50 g čederio sūrio. Desertui - vienas obuolys.
Prieš pietus - 2 puodeliai negazuoto vandens su kelias lašeliais citrinos.
Pietūs - vienas virtas kiaušinis su skrudinto batono gabalėliu. Juodos kavos arba arbatos puodelis.
Prieš vakarienę - puodelis negazuoto vandens su kelias lašeliais citrinos.
Vakarienė - salotos iš 100 g tuno ir 100 g morkų (gali valgyti tarkuotas žalias arba virtas), vienas puodelis kalafiorų. Desertui - riekelė meliono ir pusė porcijos vanilinių ledų.
 
Dietos trūkumai:

per trumpą laiką netekus tiek kilogramų, tikimybė juos susigrąžinti gana didelė;
laikantis šios dietos draudžiami bet kokie eksperimentai, pavyzdžiui, vietoje porcijos ledų suvalgyti mažą pyragėlį.
 


 

Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus