• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Trūksta optimizmo? Dieta skirta jums!  3 

2008-06-30 00:00:00

Trūksta optimizmo? Dieta skirta jums!
Edieta.lt, „Gamma“ nuotr.

Gražus žmogus – besišypsantis žmogus, trykštantis gyvenimo džiaugsmu ir gera nuotaika. Jei norite atrodyti gražios ir laimingos, reikia į pasaulį žvelgti optimistiškai.

Optimizmo dietos principas – į kasdieninį valgiaraštį įtraukti tuos maisto produktus, kurie teikia smegenims didžiausią pasitenkinimą.

Serotoninas, dar vadinamas „laimės hormonu“, biologiškai aktyvi medžiaga, kuri reguliuoja ne tik psichinius procesus, bet ir kai kurias organizmo funkcijas. Serotoninas padeda pajusti pasitenkinimo ir euforijos jausmą bei džiaugsmo emocijas. Badavimas mažina serotonino kiekį smegenyse, o tai sukelia depresinę nuotaiką. Serotoniną organizmas gamina iš amino rūgšties triptofano, kuris yra natūralus antidepresantas.

Vadinasi, į dietinį valgiaraštį, kuris aprūpins džiaugsmu ir laime, reikia įtraukti maisto produktus, kurie yra triptofano šaltiniai: mėsa, žuvis, kalakutiena, bananai. Taip pat reikalingi produktai turtingi angliavandeniais, kurie padeda gamintis serotoninui: makaronai, ryžiai, bulvės ir, žinoma, šokoladas.

Kad mityba būtų subalansuota, į valgiaraštį įtraukite ir produktus, turinčius vitamino C: apelsinai, kiviai, saldieji pipirai, rauginti kopūstai.

Energijos ir gyvenimo džiaugsmo suteiks polinesočiosios riebalų rūgštys omega – 3 ir omega – 6, kurių gausu žuvyse ir kt. jūros gėrybėse, riešutuose ir alyvuogių aliejuje.

Dietos planas – pakelti bendrą organizmo tonusą ir energingumą. Be to, laikantis šios dietos dar ir kelių kilogramų atsikratysite. Valgyti skaniai ir žinoti, kad tai dar ir naudinga sveikatai – malonus jausmas. Be jokio sąžinės graužimo galite mėgautis makaronais ir jūros gėrybėmis. Tačiau atminkite, kad pernelyg didelis kiekis triptofano ir serotonino gali sukelti mieguistumą.

3 dienų dietos planas:

1-oji diena

Pusryčiai: 3 valgomieji šaukštai miusli dribsnių, 1 stiklinė natūralaus jogurto, 1 arbatinis šaukštelis skysto medaus, kava su pienu (be cukraus arba su cukraus pakaitalu).

2 psl.
Puslapis 1 iš 4Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus
gy
2008-07-16 23:18:05
mane tai nervina kai buna dietos, kai patiekalai
buna pvz lasisa nu ir t.t. bet tokie
produktai kurie kainuoja po 40lt, tai
aciu uz tokia dieta..
Indriuska
2008-06-30 14:23:31
manau kad tai tikrai nebloga dieta :) kuri leidzia ir megautis ir kartu numesti pora kilogramu :}
zavinga
2008-06-30 11:54:37
reikes pabandyti