• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Varškės iškrovos diena

Autorius: www.tavokunas.lt
2009-10-01 12:05:00

Varškės iškrovos diena
Jupiterimages nuotr.

Jei jaučiatės apsunkusi, nors valgote nedaug, bet svoris nekrinta, dažnai plyšta galva, kamuoja nuovargis, kyla spuogų, skauda raumenis ir sąnarius, pavalgius pučia pilvą ir juntate sunkumą skrandyje, tai ženklas, kad organizmas užsiteršęs. Jums būtina kartą per savaitę daryti iškrovos dieną. Pamatysite – lašinukai ims tirpti it pavasarinis sniegas. Per iškrovos dieną galite netekti nuo 300g iki 1 kg kūno svorio. Tą dieną produktus padalykite į keletą porcijų. Valgykite neskubėdama, gėrimus gurkšnokite po nedaug, bet dažnai. Iš viso išgerkite iki 3 litrų skysčių.

Stenkitės nemaišyti baltymų ir angliavandenių (juos kaitaliokite).

Jei nemėgstate varškės, rinkitės kitokius produktus: kefyrą, vaisius, daržoves. Iškrovos dieną galite suvartoti iki 500g liesos varškės arba be riebalų ruoštos žuvies ar paukštienos. Pusę kilogramo vaisių, 0,5-1kg daržovių, išgerti iki 1l kefyro arba suvalgyti 5 indelius lieso jogurto. Iškrovai tinka virti rudieji ryžiai (dienos norma 200-300g) arba avižiniai dribsniai, sumaišyti su liesu pienu ( 200-250g).

Dėmesio: jei sergate cukriniu diabetu, lėtinėmis skrandžio ligomis, inkstų arba kitomis ligomis, prieš iškrovos dieną pasitarkite su šeimos gydytoju ar dietologu.

Kuo naudinga

Liesa varškė nekaloringa ( 100g – apie 86kcal, tiek gaunama suvalgius apie 40g vištienos! ). Varškėje yra biologiškai aktyvių medžiagų, kurios normalizuoja riebalų apykaitą, todėl organizmas greičiau degina riebalus. Be to, varškė greitai pasisavinama bei virškinama. Ji suteikia daug kalcio, fosforo, magnio, vitaminų A, B12 ir kt. Liesą varškę galite valgyti net jei sergate skrandžio ar virškinamojo trakto ligomis.

2 psl.
Puslapis 1 iš 2Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus