• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Ak, tie hormonai!  1 

Autorius: Mama.lt
2013-11-07 18:00:00

Kuo skundiesi? Nėra noro užsiimti Tuo...

Nors susilpnėjęs libido gali pasirodyti tik laikina smulkmena, kai ji kartojasi vėl ir vėl akivaizdu – organizmo veikla kiek sutriko. Nusilpęs libido nėra vien seksualinė problema. Paprastai jis būna susijęs su pablogėjusia savijauta, energijos stoka, stresu. Čia ir vėl gali būti kalti hormonai: smukęs testosterono ir kitų androgenų lygis neleidžia lytiškai susijaudinti, o estrogenų stoka gali sąlygoti makšties sausumą net susijaudinus.

Tau reikia:

•    Pokyčių valgiaraštyje. Vertėtų valgyti daugiau jūros gėrybių, ypač austrių (visuotinai pripažintas afrodiziakas), daugiau šviežių daržovių ir vaisių (suteiks daugiau energijos, bei vitamino C, leisiančio kovoti su stresu).

•    Sporto. Reguliariai sportuojant pagerėja kraujotaka, suaktyvėja smegenų veikla, o atsiradę cheminiai pokyčiai pagerina nuotaiką, suteikia žvalumo ir optimizmo.

•    Masažo. Pasilepinimas grožio procedūromis padės pamilti save, pasijusti gražesne, geidulingesne ir laimingesne.

Kuo skundiesi? Ir vėl spuogai!

Nors spuogeliai ir inkštirai dažniausiai laikomi paauglystės problema, daugelį moterų ji vargina ir seniai perkopus pilnametystės slenkstį. Spuogų formavimąsi bei jų pagausėjimą paprastai lemia pakitęs vyriškų bei moteriškų hormonų santykis organizme. Taigi, kaip ir paauglystėje, kalti hormonai. Moterų organizme hormonų pusiausvyra nuolat kinta natūralaus ciklo metu – štai kodėl prieš pat mėnesines tampa sunkiau išsiversti be maskuojamojo pieštuko ir pudros.

Tau reikia:

•    Vengti kofeino, alkoholio ir aštrių prieskonių. Nors maistas nėra tiesioginė spuogų atsiradimo priežastis, jis labai veikia bendrą odos būklę. Todėl verčiau rinktis produktus, kuriuose gausu vitamino E (žalialapės daržovės, grūdai, riešutai), B1 (alaus mielės, kepenys, rupi duona, sėlenos, rudieji ryžiai), B6 (bananai, soja, paukštiena, riešutai).

•    Geros kosmetikos. Nemalonias hormonų pusiausvyros pakitimo pasekmes išoriškai panaikina tinkamai parinktos higienos ir kosmetikos priemonės. Nepakenktų ir kosmetologo konsultacija, kurios metu būtų galima parinkti ir tinkamas procedūras.

3 psl.
BuvęsPuslapis 2 iš 5Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus
li
2011-06-08 20:04:29
"Daugiausia cinko yra augalinės kilmės produktuose: jautienoje, paukštienoje, kepenyse..."
ant kokio medzio auga jauciai, pauksciai ir kepenys? :D
tai - gyvulines, ne augalines kilmes produktai