• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Įveikime priešmenstruacinį sindromą (PMS)

2008-08-30 00:00:00

Įveikime priešmenstruacinį sindromą (PMS)
"Gamma" nuotr.

Kartais išgirstate iš aplinkinių, kad esate visiškai nepakenčiama? Jie įsižeidžia, o jus tuo metu vargina galvos skausmai, skrandžio negalavimai, o prie krūtinės net prisiliesti neįmanoma. Jums be priežasties norisi verkti ir viskas dirgina... Tikriausiai jums priešmenstruacinis sindromas (PMS).

Medicininė statistika rodo, kad su šia problema susiduria beveik 70% moterų.

Visų nemalonių pojūčių kaltininkai – hormonai. Būtent tuo metu jų lygis labai padidėja. Savijauta pagerėja prasidėjus menstruacijoms. Deja, po mėnesio vėl viskas pasikartoja.

Dėl sunkių PMS simtomų į gydytojus kreipiasi tik 10% moterų. O likusios kenčia, nors gydytojai galėtų padėti. Ginekologai retai kada skiria receptinį preparatą. Vienintelė išimtis – hormoniniai preparatai, reguliuojantys menstruacijų ciklą. Įveikti PMS galite pasirinkusi sveiką gyvensenos būdą.

Kad ir kokios būtų sunkios PMS dienos, gydytojai teigia, jog PMS – ne liga, o laikina būsena. Ir jūs galite tai įveikti. Visų pirma reikia įsitikinti, kad jūsų negalavimai susiję su PMS, o ne su kokia nors vidaus organų patologija. Kad gydytojas ginekologas galėtų nustatyti tikslią diagnozę, simptomai turi kartotis bent tris mėnesius iš eilės.


PMS simptomai

Jų yra apie 150. Jie būna ir fiziniai, ir psichologiniai. Dažniausiai pasitaiko šie PMS simptomai:

• Išglebimas, mieguistumas, nepaaiškinami paprastu nuovargiu;
• Nemotyvuota nuotaikų kaita, verksmingumas;
• Seksualinis šaltumas;
• Netikėti nepagrįstos baimės priepuoliai;
• Krūtų padidėjimas ir skausmingumas, kojų tinimas;
• Pykinimas, vidurių užkietėjimas, viduriavimas, pilvo pūtimas ir skausmai;
• Stiprūs galvos skausmai ir galvos svaigimas;
• Alpimai, širdies plakimo priepuoliai;
• Spuogai, bėrimai ir kitokios alerginės reakcijos odoje, praeinančios po kurio laiko;
• Laikinas svorio padidėjimas 2kg (kartais net 4kg).

2 psl.
Puslapis 1 iš 3Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus