• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Žiemos snauduliui - NE!  3 

2008-01-08 00:00:00

Žiemos snauduliui - NE!

Atėjus žiemai gyvenimas, rodos, ima ir pasunkėja. Atsikeli ryte sulig žadintuvo čirškimu – ir sunku susivokti, ar čia jau rytas, ar vis dar gili naktis. Aplinkui tamsu, šalta, o nuo minties, kad jau laikas keltis, apima panikos priepuolis. Darbai einasi lėčiau, nuotaika subjūra greičiau... Pažįstamas jausmas?

Be abejo, tokio chroniško nuovargio kaltininkų – daugybė, bet vis dėlto bene labiausiai nuotaiką ir darbingumą numuša pernelyg sutrumpėjusi diena: per mažai saulės, per mažai šviesos – per mažai ir gyvenimo energijos.

• Pats pirmasis vaistas kovai su energijos stygiumi – miegas. Jei vasarą ir po 4 val. miego gali jaustis žvali, tai dabar privalu miegoti ne trumpiau nei 8 val.

• Jei ir pamiegojus 8 val. keltis vis dėlto sunku – teks susigalvoti kokią nors malonią rytinę rutiną, dėl kurios norėtųsi kuo skubiau išvaikyti miegus. Tai gali būti ir pusryčiams sau pažadėtas skanėstas, ir 10 min. smagios mankštos su mėgstama muzika ir... žinoma, rytinis seksas!

• Soliariumas, kaip ir saulės šviesa, yra laikomas puikiu antidepresantu. Taigi nors bronzinis įdegis ir pirma laiko sendina odą, 3-4 dirbtinės saulės seansai per mėnesį tikrai nepakenks, tik praskaidrins nuotaiką ir mintis.

• Puiki snaudulio nuvaikymo priemonė – sauna arba pirtis. Ši maloni pasikaitinimo procedūra padės organizmui atsikratyti šlakų, kurie žiemą iš organizmo šalinami sunkau, nei vasarą.

• Nepakeičiamas tingulio priešas – sportas gryname ore. Jei tik turi galimybę ir leidžia oro sąlygos – bent savaitgaliais ištrūk paslidinėti ar bent jau pasivaikščioti valandėlę kitą.

• Organizmą ypač sekina jau žiemą imantis pasireikšti vitaminų stygius. Jo išvengti padės gerai subalansuota mityba, kad maiste netrūktų visų reikalingų vitaminų ir mikroelementų. Jei nepavyksta maitintis preciziškai taisyklingai – pradėk vartoti vitaminų ir mineralų kompleksus.

2 psl.
Puslapis 1 iš 2Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus
Dieta
2010-06-24 19:44:47
geras straipsnis http://dieta-tau.blogspot.com
Atilija
2009-02-20 13:32:02
Man labiausiai patiko apskutinis punktas! Super! :) manau sventa teisybe ir straipsnyje daug puikiu patarimu. As sportuoti laiko nelabai turiu, o gal is tikro ir tingiu, bet bent savaitgali- stengiuos pasivaikcioti gryname ore, pajudeti. Taip pat subalansavau mityba, geriu daug skysciu. Vartoju maisto papildus, vitaminus. Geriausia mano nuomone ziema tonussan papilda gerti- na, jis padeda kovot su mieguistumu, nuovargiu, tonizuoja. Taip pat stiprina imuniteta. yra naturalus ir nekenksmingas. Man labai padeda- daug zvalesne ir darbingesne jauciuos.
bagyra
2008-05-23 12:17:08
ponios,sportuot reikia..