• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

25 priežastys užsiimti joga

Autorius: Grožioklubas.lt
2012-06-05 17:30:00

25 priežastys užsiimti joga
Freedigitalohotos.net
Draugė jau ne kartą jus kvietė kartu užsiimti joga? Tačiau jūs nelabai skubate? Ir net mielas instruktorius neiššaukia jūsų entuziazmo? Ką gi – pats laikas sužinoti apie jogą šiek tiek daugiau.

1. Jūs miegosite geriau. Gero miego trūkumas – tiesus kelias į greitėjančią senatvę, kai sensta ne tik oda, bet ir visas organizmas. Užsiimant joga keletą kartų per savaitę, jūs atsikratysite nemigos naktų.

2. Jūsų stuburas jums padėkos. Joga stiprina ne tik kaulus, bet ir raumenis. Net ir aplinkiniai pastebės, kad jūsų laikysena pagerėjo, vos tik jūs pradėsite lankyti jogos užsiėmimus: pečiai patys atsiloš atgal, o galvą laikysite tiesiai. Tiesi laikysena – tai ne tik grožis ir patrauklumas, bet ir sveikata!

3. Mažiau streso! Viena iš pagrindinių priežasčių, kodėl verta užsiimti joga, tai streso atsikratymas. Užsiėmimas joga leidžia atsipalaiduoti: smegenys atsipalaiduoja, dėmesys fokusuojasi ties kūnu ir kvėpavimu. Šie įgūdžiai leis jums pašalinti streso likučius, ir ne tik užsiėmimo metu.

4. Puikus lieknėjimas. Ar matėte tikrus jogus? Bent jau paveikslėliuose? Ar matėte tarp jų apkūnius? Štai ir atsakymas. Tačiau čia reikalingi ne tik reguliarūs užsiėmimai, bet ir sveika mityba. Tokiu atveju joga turi tapti jūsų gyvenimo būdu.

5. Geresnis raumenų tonusas. Be sulieknėjimo, reikia galvoti ir apie tai, kad siluetas įgautų seksualias formas. O čia padės teisingas raumenų krūvis, kurį suteikia joga. Užsiėmimai jums padės ne tik sulieknėti, tačiau ir sustatyti reikiamą raumenų „korsetą“.

6. Jūs galite užsiimti bet kokiame amžiuje. Ir tai yra labai svarbu. Krūviai yra tokie, kad bet kokio amžiaus žmogus ir bet kokio fizinio pasirengimo gali kontroliuoti krūvius bei neprievartauti savo organizmo. Net ir naujokai nepajus diskomforto.

7. Jums nereikia nutraukti savo gyvenimo ritmo. Norite tikėti, norite – ne, tačiau jums nereikės nutraukti jogos užsiėmimų ligos metu, ir netgi besilaukiant vaiko ar jį maitinant.

8. Užsiėmimai dovanos sveiką senatvę. Įrodyta, kad reguliarūs užsiėmimai padeda atstatyti atmintį, gerina dėmesio koncentraciją, ir netgi užkerta kelią Alzhaimerio ligai.

9. Joga gali tapti jūsų kūno dizaino dalimi. Tiems, kas neįsivaizduoja savo gyvenimo be intensyvių treniruočių, taip pat naudinga susipažinti su joga. Po intensyvių kardio ir svorio treniruočių, tempimai tikrai nepakenks, bet tik papildys jūsų darbotvarkę.

10. Joga padeda atsikratyti kenksmingais įpročiais. Jogos treneriai pastebi, kad po keleto užsiėmimų, žmonės patys atsikrato rūkymo. Sveiko gyvenimo įpročiai pereina ir į mitybą, ir veikia psichologinę būseną.

11. Joga galima užsiimti draugių kompanijoje. Juk jūs taip retai matotės! Vietoj to, kad eitumėte kartu į barą išgerti eilinio puodelio kavos, praleiskite keletą vakarų su draugėmis jogos salėje.  

12. Joga gali tapti šeimyniniu užsiėmimu. Kur palikti vaikus, jei jums reikia eiti į kūno dizainą? Šis klausimas jaudina ne vieną. O štai į jogos užsiėmimus galima pasikviesti ir vaikus.

13. Praeis nugaros ir vidaus organų skausmai. Medicinos tyrimai įrodė, kad reguliari joga yra efektyvi gydant nugaros skausmus. Jei skausmai yra paaštrėję ir neleidžia jums ramiai miegoti naktimis – nedelskite ir užsiimkite joga.

14. Joga galima užsiimti praktiškai visur. Jums nereikės nutraukti užsiėmimų, jei staiga išvykstate į komandiruotę ar į atostogas. Mažą kilimėlį visuomet galima pasiimti namo ir užsiimti joga tiek viešbutyje, tiek parke ar paplūdimyje.

15. Joga – puikus būdas sutikti bendraminčius. Sunku rasti naujas pažintis, ypač vyresniame amžiuje, kai jau esate sukūrę šeimą. Jogos treniruotės atvers galimybę pabendrauti ir užmegzti įdomias pažintis.

16. Joga treniruoja širdį. Klaidinga nuomonė, kad gera kardiotreniruotė – tai besidaužanti širdis ir prakaitavimas. Jogos pagalba atliksite puikią širdies treniruotę ir nė kiek nesuprakaituosite.

17. Gana greitas progresas. Užsiimti joga yra sveika, kadangi kiekviename užsiėmime jausite kaip progresuojate. Su kiekvienu užsiėmimu jausite, kad pasiekiate vis daugiau.

18. Joga tinka net ir tuomet, kai jaučiate skausmą. Dažnai žmonės nepradeda užsiėmimų, jei jaučia tam tikrus skausmus. Užsiimant joga nereikia rūpintis skaudamomis vietomis – pratimais galima lengvai prisitaikyti ir pasirinkti patogią padėtį. Be to, netrukus skausmas liausis.

19. Jūs gausite daugiau energijos. Tai ne narkotikas ir ne energetinis gėrimas, tačiau energijos kiekis pastoviai didės. Ypač tai svarbu ilgais rudens ir žiemos vakarais.

20. Dings kvėpavimo problemos. Tie, kuriuos kankina astmos priepuoliai, vengia fizinio krūvio, o užsiimant joga savęs varžyti nereikės. Kadangi čia labai daug dėmesio skiriama kvėpavimui, tad tokios treniruotės rekomenduojamos tiems, kas turi problemų su kvėpavimu. Žinoma, konsultacija su gydytoju niekada nepakenks.

21. Dings maisto virškinimo problemos. Turite pastovių problemų su užkietėjusiais viduriais arba virškinimu? Galbūt, kankina silpnas metabolizmas? Joga tikrai padės. Užsiimkite bent vieną kartą per savaitę.

22.  Jogoje nėra konkurencijos. Jei jums nepatinka užsiėmimai, kur reikia su kažkuo lygintis, su kažkuo rungtyniauti, jogoje jūs neturėsite konkurentų. Kiekvienas daro pratimus savaip, savo tempu ir čia nereikia siekti jokių sportinių aukštumų.

23. Stiprėja imunitetas. Vis puola gripas, peršalimo ligos? Kaip bebūtų keista, tačiau joga iš tiesų stiprina imunitetą, ko gero, taip stiprindama ir visą organizmą.

24. Osteoporozės profilaktika. Dauguma moterų yra linkę sirgti šia liga. Ir čia vien tik kalcio įtraukimas į mitybos racioną problemos neišspręs. Būtina stiprinti pačius kaulus – tuo pasirūpins joga.

25. Jūs atsikratysite galvos skausmo. Migrena ir galvos skausmai – moteriški negalavimai. Vos tik pajusite, kad jie artėja, atlikite keletą pratimų – įjunkite nugaros ir kaklo raumenis, o skausmas praeis.

Joga iš tiesų kartais daro stebuklus. O privalumus galima būtų vardinti be sustojimo. Tačiau tik pabandžius jūs pačios turite nuspręsti, ar joga jums tinka, ar ne. Ir neskubėkite sakyti „ne“, nebandžius.


Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus