• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Aerobika: esminės taisyklės

Autorius: www.tavokunas.lt
2009-10-23 12:15:00

Aerobika: esminės taisyklės
jupiterimages nuotr.

Jeigu norite išvengti daugybės traumų aerobikos treniruotėse ir teisingai daryti pratimus, susiraskite gerą klubą ir kvalifikuotą aerobikos vadovą. Tačiau šį tą ir patiems būtina žinoti - taip geriau suprasite treniruotės struktūrą, o mankštindamiesi savarankiškai - išvengsite traumų.

Darydami širdies bei kraujagyslių sistemą treniruojančius pratimus, turėtume paisyti esminių treniravimosi taisyklių: eigos (apšilimo, pagrindinio krūvio, atvėsimo), intensyvumo, trukmės ir dažnumo.

Eiga

Intensyvių pratimų programa (salėje arba namuose) pirmiausia turi prasidėti nuo apšilimo. Dažniausiai pradedama ritmišku ėjimu vietoje, nekeliant aukštai kojų ir lėtai judinant rankas. Palaipsniui žingsnis tampa intensyvesnis. Pratybos pradedamos lengvais pratimais ir tik vėliau palaipsniui pereinama prie sudėtingesnių. Optimali intensyvaus darbo trukmė, užtikrinanti širdies ir kraujagyslių sistemos treniruotumą - maždaug 20 min. Po šio etapo reikia vėl sugrįžti prie lėtų pratimų.

Atvėsimas

Atvėsimas ne mažiau svarbus negu apšilimas, jis turėtų trukti maždaug 5 min. Tinkami pratimai - ėjimas vietoje, raumenų tempimo pratimai, atliekami gulint ant grindų. Šiame treniruotės etape reikėtų kuo labiau atpalaiduoti nedirbančius raumenis, siekiant apsisaugoti nuo traumų ir atsikratyti medžiagų apykaitos atliekų. Atvėsimo tikslas - leisti kraujui pamažu sutekėti iš galūnių į centrinę kraujotakos sistemą, pamažu sumažinti kūno temperatūrą ir pulso dažnį.

Intensyvumas

2 psl.
Puslapis 1 iš 2Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​

Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus