• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Akvaaerobika vonioje  1 

Autorius: Ladies.academ.org
2009-12-07 00:05:00

Akvaaerobika vonioje
Jupiterimages nuotr.
Tikriausiai jūs ir taip žinote, kad mankšta vandenyje labai naudinga organizmui. Ji padeda lieknėti, o kartu yra visiškai saugi kojoms ir nugarai. Tikriausiai girdėjote ir tai, kad mankštintis galima įvairiuose vandens telkiniuose – tiek specialiai pritaikytame baseine, tiek jūroje, upėje, tvenkinyje. O kaip vonia? Manote, tai nerealu?

Klystate! Tegul tai ir nebus pilnavertė treniruotė, kadangi vonia – pakankamai maža erdvė, tad ne visus pratimus galėsite atlikti. Tačiau pasirūpinti savo kojomis ir presu vis dėlto įmanoma. Ypač toks variantas tiks laiką taupančioms moterims, kurioms patinka pagulinėti vonioje, bet kartu apmaudu, jog tai – tuščiai švaistomas laikas. Vonia+mankšta puikiai padės kovoti su stresu ir nuovargiu. Tad kodėl gi nepaderinus to, kas malonu, su tuo, kas naudinga?

Prileiskite vonią vandens – tiek, kad apsemtų visą kūną, išskyrus galvą. Įsijunkite jums patinkančią muziką ir pradėkite mankštintis.

Beje, vanduo neturėtų būti karštas, maksimali jo temperatūra – 33 laipsniai. Priešingu atveju širdžiai teks papildomų apkrovų. Jei vis dėlto iš pradžių norite sušilti – prisileiskite šiltesnio vandens, pagulėkite vonioje, kol jis atvės, ir tada pradėkite mankštintis.

Štai keletas paprastų akvaaerobikos pratimų, kuriuos kuo puikiausiai galima atlikti vonioje.

1.    Apsiverskite ant pilvo, rankomis įsitverkite į vonios kraštus, kūnas tiesus. Pakaitomis kelkite ir nuleiskite tiesias kojas. Šis pratimas mankština užpakalinį šlaunų paviršių.

2.    Atsisėskite, nugara atsišliekite į vonios sienelę, rankomis laikykitės už vonios krašto. Paeiliui kilnokite tai vieną, tai kitą koją aukštyn-žemyn neleisdama jai išnirti iš vandens. Vėliau kelkite aukščiau, iki koja sudarys statatmeną kampą su vonia. Pratimas gerai išmankština priekinę šlaunų dalį.

3.    Likite atsisėdus tokioje pat padėtyje, kilstelėkite abi kojas ir po vandeniu jas kryžiuokite pakaitomis, imituodama žirkles. Taip mankštinamas vidinis šlaunų paviršius ir apatinis pilvo presas.

2 psl.
Puslapis 1 iš 3Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus
kristina
2010-01-12 11:23:40
vonia siejasi su malonumais, bet aerobikos ten nedarau, taciau turiu vonios butbuliatoriu, keistas dalykas, bet susigundziau nusipirkti is top shop, nebereikia eiti i jokius spa, nes kiekviena vakara galiu atsipalaiduoti namie