• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Atkirtis nuovargiui - nesudėtinga mankšta

Autorius: Lietuvos Sveikata
2010-10-26 18:00:00

Atkirtis nuovargiui - nesudėtinga mankšta
Jupiterimages.com
Rudenį, kai toks slogus oras, nuovargis užklumpa mus vis dažniau. Įveikti jį gali padėti nesudėtinga mankšta. Mankštinantis daugiau kraujo patenka į galvą, todėl praeina nuovargis. Mankštą galima daryti nebūtinai ryte. Trumpa, tačiau efektyvi mankštelė padės jums pasijusti žvaliau.

Pirmasis pratimas:
Stovėkite pražergę kojas. Rankos ištiestos virš galvos. Iš visų jėgų pasitempkite į viršų. Kojos tvirtai remiasi į grindis, nugara tiesi. Po keleto sekundžių nusilenkite žemyn, atpalaiduokite rankas, galvą, keliai turi būti tiesūs nesulenkti. Pabūkite tokioje padėtyje keletą sekundžių ir vėl grįžkite į pradinę padėtį. Šį pratimą reikėtų pakartoti 5 kartus.

Antrasis pratimas:
Stovėkite pražergę kojas. Rankos ištiestos virš galvos. Iš visų jėgų pasitempkite į viršų. Tuomet stipriai lenkitės dešinėn, paskui - kairėn. Lenkdamiesi įtempkite strėnas. Atliekant šį pratimą mankštinami viso kūno, ypač nugaros ir liemens raumenys. Kartokite 5 kartus.

Trečiasis pratimas:
Atsigulkite ant nugaros. Kūnas tiesus, rankos ant klubų. Įtemptas kojas kelkite į viršų. Pabūkite šioje padėtyje kuo ilgiau. Kūno svoris sutelkiamas į pakaušį ir kaklą. Pratimas atpalaiduoja, mažina nuovargį, stresą, lengvina dvasinę įtampą.

Ketvirtas pratimas:
Atsigulkite ant nugaros, rankos ištiestos prie klubų. Kojomis minkite dviratuką.
 
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus