• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Bėgimas ristele: lėtas startas, greitas finišas

Autorius: pagal Fitsugar.com
2011-06-28 10:45:00

Bėgimas ristele: lėtas startas, greitas finišas
Dreamstime nuotr.
Kodėl patarimuose pradedantiesiems nuolat pabrėžiama: bėgti ristele pradedama lėtai, o baigiama – greitai. Ar lėta pradžia – tik jėgų tausojimas, ar šis tas daugiau?

•    Pirmoje bėgimo pusėje bėgant lėčiau leidžiama raumenims ir raiščiams apšilti tolygiai, tai apsaugo juos nuo traumų.

•    Lėta pradžia mažiau apkrauna širdį ir plaučius, šie organai palengva prisitaiko prie pakitusio krūvio, organizmui nesuteikiamas šokas.

•    Nuotaiką pakeliantys endorfinai pradeda natūraliai išsiskirti tik antroje treniruotės pusėje, taigi įgreitėsite natūraliai, be didesnių pastangų – o jų tikrai prireiktų startuojant sparčiau.

•    Greitesnis bėgimas antroje treniruotės pusėje suteikia psichologinį pranašumą: jausitės geriau kai lenksite kitus bėgančiuosius o ne pūškuosite uždususi už jų.

•    Lėta pradžia ir spartesnis startas garantuoja greitesnį organizmo atsigavimą po treniruotės.

•    Tokia bėgimo tempo kaita leidžia pasiekti geresnių rezultatų ir išmoko sklandžiau įgreitėti.

Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus