• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Dviese sportuoti smagiau

Autorius: lsveikata.lt
2010-04-09 14:00:00

Dviese sportuoti smagiau
jupiterimages.com nuotr.

Kartu šokti, mokytis asanas ar žaisti tenisą naudinga ne tik kūnui, bet ir sielai, taip pat poros tarpusavio santykiams.

Tempimo pratimai

Tai pratimų ir pozų kompleksas, skirtas raumenų, raiščių ir sausgyslių pratempimams. Šiais pratimais geriau užsiimti poroje, nei po vieną: norint “pratampyti” save reikia ne tik valios jėgos, bet ir fizinės jėgos bei svorio. Itin svarbus ir delikatumas bei mokėjimas puikiai jausti partnerio kūno reakciją.

Joga

Pažengę jogai kalba, kad bendra praktika suteikia dviem partneriams nė su kuo nesulyginamą vienybės pojūtį ir leidžia pasiekti naujų sąmonės būsenų.


Net jei praplėsti realybės ribas nuo pat pirmų užsiėmimų ir nepavyktų, tikrai pajusite pasitenkinimą dėl malonios pratimų įvairovės. Jei anksčiau kai kurioms asanoms reikėdavo pagalvėlių arba specialių diržų, dabar galėsite padėti vienas kitam ir be šių priemonių. Vienybę pabandykite pasiekti bendros meditacijos metu.

Šokiai
 
Valso subtilumas, tango aistra ar rokenrolo karštis: svarbiausia šokyje - emocijos, tačiau plastika ir kūno valdymas ne mažiau reikšmingi. Poriniuose šokiuose kiekvienas dviejų geriau pažins save ir partnerį, išmoks nugalėti drovumą ir neužtikrintumą, aiškiau suvoks “aš” ribas ir “mes” gelmę. Malonus pliusas - judesių koordinacijos pagerinimas, nereikalingų kalorijų atsikratymas ir susižavėję draugų veidai vakarėliuose.

Porinis tenisas ir stalo tenisas

Tenisas - intelektualus žaidimas. Jis gerina reakcijos greitį ir mokėjimą per sekundės dalis nuspėti varžovo judesį. O porinis tenisas moko jus su partneriu žaisti vienoje aikštelėje, būti komanda, vos matomu gestu suprasti vienas kito ketinimus, tiesiog skaityti mintis. Be to, tai puiki kardiotreniruotė, palaikanti visų raumenų grupių tonusą.

Seksas

Pulsas - kaip aerobikos metu, kvėpavimo dažnumas - lyg bėgate laiptais pirmyn, kalorijos dega kaip parakas - kuo meilės žaidimai ne sportas? Dviem jis prieinamas kasdien, be to, galima apsieiti be abonementų į sporto klubą, treniruoklių ir naujų sportbačių. Ir jokia kita sporto forma judviejų taip nesuartins.
 
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​

Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus