• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Fitnesas: mažinam pilvuką!

Autorius: Gerda Zemenskaitė
2011-04-13 10:00:00

Fitnesas: mažinam pilvuką!
123rf.com

Atsikišęs pilvukas gadina figūrą net pakankamai lieknoms moterims. Jo atsiradimo priežastys kelios: persivalgymas, silpna priekinė pilvo sienelė, nėštumo pasekmės.


Sumažinti pilvuką ne taip jau ir paprasta. Priaugant svorio, jis dažniausiai atsiranda pirmas, o lieknėjant – dingsta paskutinis.

 

Kaip sumažinti pilvuką: mityba


Norėdamos sumažinti riebalinį sluoksnį, būtina ribokite riebalų kiekį racione iki leidžiamo minimumo. Normaliam organizmo funkcionavimui būtinai reikia riebalų, tačiau tai turėtų būti nesotieji riebalai, kurių rasite riebioje žuvyje ir alyvuogių aliejuje.
Visiškai atsisakykite paprastųjų angliavandenių – saldžių gėrimų, sausainių, šokolado ir kitų saldumynų.


Kaip sumažinti pilvuką: sportas


Greta sveikos mitybos, būtinas sportas. Sportuoti galite namuose, darydamos pratimus pilvo presui. Gerų rezultatų duoda pratimai su lanku. Stenkitės kuo dažniau įtempti presą, taip atrodysite ne tik liekniau, bet ir sustiprinsite priekinę pilvo sienelę.


Jei Jums sunku sportuoti savarankiškai arba užsiėmimai neduoda reikiamo efekto, Jums padės treniruotės sporto klube.


Jūsų paslaugoms – sporto klubuose įvairūs treniruokliai, pritaikyti pilvo preso stiprinimui. Jei Jums patinka sportuoti grupėje, lengvai rasite Jums tinkančią treniruotę. Bet kuri grupinių treniruočių programa ruošia ir treniruotes pilvo presui. Juk pilvukas – daugelio moterų probleminė zona.


Vandens aerobika duoda teigiamą efektą, be to pratimai, atliekami vandenyje tinka žmonėms, turintiems problemų su stuburu.


Norėdamos turėti plokščią pilvuką, turite nepamiršti, jog kiekvieną dieną turite ne tik sveikai maitintis, bet ir sportuoti. Eli.lt redakcija Jums linki gerų pasiekimų!

 

 


Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus