• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Fitnesas virš 30 metų  1 

2009-03-28 00:00:00

Fitnesas virš 30 metų
Eli.lt; Jupiterimages nuotr.
Argi ne paradoksas: kuo vyresnės daromės, tuo labiau imame vertinti jaunystę ir iš visų jėgų stengiamės ją sulaikyti. Tik Bridžita Bardo gali pasakyti: "Aš niekuomet nesiskirsiu su savo raukšlėmis, nes jos man per daug brangiai kainavo". Vis tik daugumai moterų norisi likti jaunomis kaip įmanoma ilgiau.


Tinka viskas: kosmetinės priemonės, dietos ir "sunkioji artilerija" plastinių operacijų pavidalu. Šiandien pakoreguoti amžinius išvaizdos pakitimus kainuoja ne tokius jau ir nežemiškus pinigus. Deja, ne viską galima užglaistyti kosmetologijos pasiekimų pagalba. Nuo seno sakoma, jog tikrąjį moters amžių išduoda rankos ir... eisena.


Būtent judėjimo lengvumas yra geros organizmo būklės, vadinasi, ir moters biologinės jaunystės, rodiklis. Galima atsikratyti raukšlių, pasidaryti sniego baltumo dantis, patempti pilvą ir susigrąžinti aštuoniolikmetės svorį, bet kūno neapgausi. Jei nepalaikysi jo "darbingoje" būsenoje, tai pirmas žingsnis pusiau sulenktais keliais išduos visą jūsų gyvenimišką patirtį.


Ne veltui sako, kad judėjimas – tai gyvenimas. Šiuolaikiniai fitnes-klubai siūlo platų programų pasirinkimą, kur, kaip teigiama, fizinių pratimų pagalba jūs naudingai ir maloniai kovosite dėl savo išorės pagerinimo. Bet kaip iš viso šito pasirinkti geriausią variantą?


Būkime realistės: sulaukus keturiasdešimties metų amžiaus neįmanoma sportuoti taip pat intensyviai kaip dvidešimties. Netgi ir žalinga. Kaip pasirinkti tinkamą programą pagal amžių?


Pradžioje patariama objektyviai įvertinti savo sveikatą. Paprastai dėmesį reikia atkreipti į širdies, sąnarių, stuburo ir kraujagyslių būklę: būtent šios "gyvojo mechanizmo" dalys bėgant laikui nukenčia labiausiai, vadinasi, jų treniravimui reikia skirti ypatingą dėmesį.

2 psl.
Puslapis 1 iš 4Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​

Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus
blankas
2009-04-20 21:46:52
as tai esu labai uz betkokio pobudzio sportavima.. Na, tiesiog juk tai ir sveikatai naudinga ir gerai yra musu kuno linijoms. Na gal tik po trisdesimties yra sunkiau tos energijos surasti.. Bet tam, kaip sako, mano treneris irgi galima rasti priemoniu ir motyvacijos. Tonussan, beje, irgi albai gerai tam reikaliui padeda - energijos prideda, zvalumo prideda, o kai to yra, tai ir noras atsiranda kazkur ja islieti. O kai islieti noras yra, tai didele tikimybe jog pagalvosime apie sporta..