• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Fitness bike treniruotės. Ką apie jas žinote?

2009-01-26 00:00:00

Fitness bike treniruotės. Ką apie jas žinote?
Eli.lt, "Gamma" nuotr.
„Fitness Bike“ sporto rūšis kelia nemažai susidomėjimo bei turi nemažai patrauklumo. Kas tai yra? Tai grupinė treniruotė su stacionariais dviračiais, turinčiais mechaninę apkrovą. Optimaliausiai sporto salėje „dviratukus mina“ nuo 10 iki 30 žmonių, kuriems užsiėmimą veda profesionalus instruktorius.

Grupinė treniruotė psichologiškai ir emociškai gerai nuteikia susirinkusiąją grupę, norinčią siekti gerų rezultatų. Tačiau kiekvienas užsiėmantis šiuo sportu gali pasirinkti sau individualų krūvį: pasirinkti mažesnes apkrovas, pedalų minimo tempą ir kt.

Nutarėte išbandyti? Sužinokite, kodėl verta!

„Fitnes bike“ treniruotės rekomenduojamos, nes
•    gerina širdies-kraujagyslių sistemos darbą;
•    didina aerobinį pajėgumą;
•    mažina psichinę-emocinę įtampą;
•    pasiekia aukštą kalorijų sudeginimo lygį;
•    stiprina giluminius kūno raumenis;
•    tonizuoja apatinę kūno dalį.

Prieš treniruotę visgi siūloma pasitikrinti pas jus prižiūrintį gydytoją. Būtina stebėti savo širdies ritmą ir pulsą treniruotės metu, kvepavimą. Dažnai treniruočių pradžioje pulsas būna aukštesnis.

Pirmąkart užsėdę ant dviračio nesistenkite visko daryti kartu su grupe ir nepervertinkite savo galimybių: stebėkite savo laikyseną, pedalų minimo techniką. Jei nutarėte pasilikti ir toliau sportuoti, žinokite, kad nereikia šių treniruočių derinti su kitomis sporto šakomis, nes „fitness bike“ garantuoja išbaigtą procesą.

Stiliukas prie dviračio

Kaip ir kiekvieno sporto metu, taip ir „fitness bike“ specialistai pataria dėvėti lengvą ir orą pralaidžią aprangą. Kadangi dviratininkams yra nepakeičiami aptempti šortai, įsigykite tokius ir jūs: geriausiai tinka turintys paminkštinimą kirkšnių srityje.

Rekomenduojami neaukšti sportiniai bateliai kuo kietesniu, plonesniu ir neslystančiu padu. Jei jūsų rankos ypatingai švelnios ir puoselėjamos, turėkite specialias dviratininko treniruočių pirštines.

Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus