• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Idealus kūnas: Sportuok ir tau pavyks!

Autorius: Eli.lt
2012-04-03 13:10:00

Idealus kūnas: Sportuok ir tau pavyks!
freedigitalphotos.net
Gėdiniesi nereikalingų kilogramų? Pats laikas pradėti ne tik sveiką gyvenimo būdą, bet ir sportuoti! Eli.lt siūlo sportuoti drauge. 

Malūnsparnis

Atsigulk ant specialaus, mankštai skirto kilimėlio, ant pilvo. Rankas pasidėk po galva, kojas praskėsk ir vieną koją lenk per kelienį, į vidinę pusę. Pratimą kartokite ir su viena, ir su kita koja, po 15-20 kartų. 

Lankstinukas

Atsistokite tiesiai, į abi rankas paimkite po kelis kilogramus sveriančius svarelius. Su jais lenkitės į priekį. Lenktis reikia labai lėtai, iki kelienių. Nugara būtinai turi išlikti visiškai tiesi, kitaip pratimas gali pakenkti stuburui. 

Pritūpimas

Pritūpimai su svareliais – efektyviausi. Paimk kelis dar sunkesnius svarelius (iki 5 kg), laikykite rankose ir tūpkitės. Tokie pritūpimai – sudėtingesni, pakaks, jei kiekvieną dieną padarysite 10-20. 

Prisikėlimas

Atsigulkite ant nugaros, kojas sulenkite. Rankas padėkite šalia savęs ir kelkite dubenį į viršų. Kartu su dubeniu, kelkite ir vieną koją. Jos nelenkite, koja turi būti tiesi. Su viena koja pratimą kartokite 
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus