• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Kaip pasirinkti treniruočių programą?

Autorius: www.eli.lt
2008-12-13 00:00:00

Kaip pasirinkti treniruočių programą?
"Gamma" nuotr.
Tu nori gerai atrodyti? Plokščias pilvas, lieknos kojos, karališka laikysena savaime neatsiras. O kad per trumpą laiką kūnas taptų grakštus ir gražus, būtina teisingai pasirinkti sporto programą. Kokią pasirinkti? Pasirinkimo gausa į kampą įvaro ne tik naujoką. Išsiaiškinkime kartu! Taigi tavo tikslas:

 


Greitai sulieknėti


Cycle – grupinių lenktynių imitacija velotreniruokliais. Tu turėsi galimybę drauge su kitais dalyviais pajusti realius dviračių lenktynių krūvius. Šią sporto rūšį 90 – ųjų pradžioje sugalvojo amerikiečių dviratininkas Džonas Goldergas. Jo tikslas buvo kontroliuoti širdies darbą.


Mynimas dviračiais padeda sulieknėti rekordiniu greičiu: per valandą išeikvojama 750 kcal energijos. Taigi nėra būtinybės užsiimti sekinančiomis treniruotėmis. Minant pedalus "sunku – lengva" režimu, klubai, šlaunys ir blauzdos gana greitai įgauna gražias formas. Treniruojama širdies ir kraujagyslių sistema, normalizuojasi kraujo spaudimas. Treniruotės su velotreniruokliais rekomenduojamos ir moterims, kurioms yra pradinių stadijų venų varikozė.

 

 

Lankstumas ir gracija


FLEX – treniruotė, paremta Pilateso metodika. Jos metu atliekami geriausi pratimai iš tokių programų: "Fitnes – joga", "Bodibaletas", "Kalanetika", "Tempimas" ir t.t.


Svarbiausia FLEX programos savybė – kompleksinis darbas su visu kūnu. Treniruotės didina raumenų tonusą, lavina lankstumą ir koordinaciją, gerina laikyseną, judesiai tampa plastiški, lyg tu būtum gimusi šokių salėje. Laikysena pagerės, sąnariai taps paslankesni, o kūnas lengvesnis. Vietoj to, kad treniruotum tik nugarą, pilvo presą, kojas, tu treniruoji visą kūną vienu metu. Tokia metodika verčia cirkuliuoti energiją ir skatina jos susikaupimą. FLEX – idealus kasdieninių tavo treniruočių papildymas. Paprastai pratimai įtraukiami į aerobikos kompleksą.

2 psl.
Puslapis 1 iš 3Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​

Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus