• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Kaip pasiruošti bėgiojimui

Autorius: www.tavokunas.lt
2009-11-13 16:00:00

Kaip pasiruošti bėgiojimui
jupiterimages nuotr.

Pasirinkite tinkamą aprangą ir avalynę.

Paprasti sportiniai bateliai tinkami tik trumpoms distancijoms. Bėgimui skirta avalynė turi gerai amortizuoti, o apranga turi būti patogi. Geriausia rinktis dvisluoksnę, kuri leis lengvai judėti ir nesušalti. Žiemą bėgiojant reikia nepamiršti kepurės ir pirštinių. Bėgioti reikia tuščiu skrandžiu, po paskutinio valgymo turi praeiti ne mažiau kaip dvi valandos.

Pasirinkite tinkamą bėgimo trasą

Bėgimo trasai geriausiai tinka miškų, parkų, skverų takeliai, esantys toliau nuo mašinų važiuojamų kelių. Prieš pradedant bėgti, būtina atkreipti dėmesį į tako gruntą. Reikėtų vengti asfaltuotų takelių, nes bėgant tokia danga labiau nukenčia kojų sąnariai. Jei yra galimybė, bėgimo treniruotėms pasirinkite arčiausiai esantį mišką.

Būtinai apšilkite

Bet kokią bėgimo treniruotę reikia pradėti nuo apšilimo: pamankštinkite pėdas, kelius, klubų sąnarius. 5-10min. pasivaikščiokite. Padarykite keletą tempimo pratimų. Pradėkite nuo kojų, vėliau pereikite prie kitų raumenų.

Nepersistenkite

Nesistenkite nubėgti kuo ilgesnės distancijos per trumpesnį laiką. Taip rizikuojate patirti traumą. Nedidinkite distancijos arba bėgimo laiko daugiau nei 10 proc. per savaitę. Pradedantiesiems rekomenduojama treniruotes pradėti nuo greito ėjimo ir pamažu pereiti prie 30min. bėgimo tris kartus per savaitę. Tęsdami treniruotes jūs galėsite laisvai pasirinkti ir keisti bėgimo laiką bei greitį.

2 psl.
Puslapis 1 iš 2Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus