• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Keli patarimai kaip sulieknėti sportuojant sporto klube

Autorius: tavokunas.lt
2010-04-22 10:00:00

Keli patarimai kaip sulieknėti sportuojant sporto klube
jupiterimages.com nuotr.

Šiuo metu fitness`as yra labai populiarus. Yra daugybė sporto klubų ir daugybė žmonių tuo užsiimančių. Tai puikus sportas, padedantis pakeisti kūno formas, numesti ar priaugti svorio, sustangrėti bei pagerinti sveikatą.

Norėdama sulieknėti, turėtumėte paprašyti trenerio, kad sudarytų jums specialią programą. Paprastai tokiose programose yra įtrauktos kardio treniruotės bei pratimai su daug pakartojimų ir mažais svoriais.

Po treniruotės sporto salėje būtų geriausia, jei bent valandą nieko nevalgytumėte arba valgytumėte liesą varškę ar specialų dietinį baltymų kokteilį.

Svarbu vakarais vengti angliavandenių, jie labiausiai tiks ryte ar prieš treniruotę. Po treniruotės taip pat galite valgyti salotas su mėsa ir kruopom, pavyzdžiui, grikiais.

Nepatingėkite ilgiau paminti dviračio ar paeiti/pabėgti ant bėgimo takelio, tai labai svarbu norint deginti riebaliukus.

Nevalgyktie likus 2-4 valandom iki miego.

Bananai labiausiai tinka pusryčiams, bet tik ne vakare! Kiti vaisia taip pat netinkami valgyti vakare, bet ir dieną jų galite suvalgyti šiek tiek daugiau nei bananų.

Neapsistokite ilgai ties ta pačia programa ir po kelių mėnesių, kai jau būsite su ja apsipratusi, kai ji nebeatrodys tokia sunki kaip atrodė pradžioje, prašykite, kad jums sudarytų naują. Ilgai sportuojant pagal tą pačią programą jūsų kūnas apsipras ir rezultatų nebebus.
 
 
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus